Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte alla, inte jag! Idag har det dock varit svalt ute så tröja på här.Alla bara klagar på värmen och jag går runt och njuter! Så skönt och jag fryser inte alls! Precis lagom ute med runt 30 grader
Nu vattnar jag gräsmattan, vännen har åkt hem. Livet är på rätt köl igen och jag ska strax åka och pussa på mina fina hästar
Kanske komma upp och dricka skumpa med mig då?Har aldrig firat Sveriges nationaldag men i år tänker jag nog göra det för jag är ledig i 5 dgr då. Nu börjar jobbet suga musten ur mig och jag har tappat mitt driv.
Kanske komma upp och dricka skumpa med mig då?
Äh kom den 5/6 nationaldagen är ju röd dag så tisdagen lär väl räknas som en lördag?Ska till Arlanda med barnet den 7/6 och sedan har jag tävling den 9/6. Blir ont om tid för skumpan den helgen
Testa med att byta tändstiftVettefan vad jag köpt för skitgräsklippare. Först tog det en bra stund att få igång den. Sen blev det tydligen lite för jobbigt och den la av. Nu får jag inte igång den
Det skulle verkligen behövas här också. Gräsmattan ser fortfarande ganska nyklippt ut trots att det är nästan en vecka sedan jag klippte den. Gul har den också börjat bli på sina ställen. Och stora vattentunnan är det inte många liter i. Tur att det fortfarande finns vatten i brunnen som jag kan vattna med.Regn!! Fått flera droppar regn!!
Du borde lära dig att allt med startsnöre på är djävulens påfund Krånglar det inte nu så kommer det snart att göra detFår prova, en annan dag. Nu är jag less på skiten.
Kan det vara det som är fel trots att den ska "vara nyservad" enligt säljaren? Funderar om den är svår att starta när den blivit varm... När den fått vila en stund och jag var ut andra vändan startade den relativt snabbt.Testa med att byta tändstift
Skönt då är det inte bara jag som jävlasJag bråkar med apriluppdateringen av win10. Jag ska ju modda stream ju!
Mitt ex hör nog till ert gäng. När vi var i Linköping så var han kartläsare. Vi skulle söderut. Han guidade oss norrut. Tur jag var vaken.Du, jag och min mormor. Vi skulle till Saltsjöbaden och hamnade på E4 till Uppsala. Själv har jag sett många intressanta ställen som det kanske inte var meningen att jag skulle se från början.
Kan bli så när det är för varmt och blir ånglås i förgasaren .Min jävlas med att membranet i förgasaren blir hårt och måste bytas vart tredje vart fjärde år .Då blir den orkeslös och drar bränsle som en kalv dricker vatten och är svår att starta .Kan även bli så när kondensatorn är dålig att den inte vill när den är varm men som sagt allt med startsnöreKan det vara det som är fel trots att den ska "vara nyservad" enligt säljaren? Funderar om den är svår att starta när den blivit varm... När den fått vila en stund och jag var ut andra vändan startade den relativt snabbt.
Tydligen, heheHaha, det är i Malmö det händer
Jag tror inte mina öron................det REGNAR!!!!!!!!!!!!!
Skicka omedelbart hit det åxoJag tror inte mina öron................det REGNAR!!!!!!!!!!!!!