Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@MJLee Bra att du använde väskan och det var inte så många som frågade om du var utomjording gissar jag på
Byxorna, det finns ju sånt där fållband man stryker så det klistrar sig istället för att sy kom jag på nu.
Finns på fler butiker men mest för att min taskiga förklaring inte går att begripa så länkar jag denna:
https://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50078746/
Tillägg: kanske inte det hållbaraste iofs. på saker man tvättar lite nu och då men iaf. ingen nål och tråd inblandad.
Varsågod - bara att testa !
https://www.myrorna.se/myrorna-testar-sa-lagger-du-upp-byxor-utan-att-sy/
Behöver fixa en sak och har inte tid att lära mig nu. arg!"Sucking at something is the first step to being sorta good at something", tänk på det.
Jag stör mig på allt jäkla pollen i luften.
Så länge det inte diffar flera cm är det ingen som ser hurvida det är rakt på mm eller inte. Du får mäta innan och sätta typ säkerhetsnålar, sen lägger du bandet och stryker. Nu har jag iof vanan inne, men jag kör enbart ögonmått när jag fålla det jag syr.Har sett det där med strykband men då ska man kunna sätta fast det och stryka rakt, vilket jag inte är kapabel till. Ärligt jag tror inte någon inser hur usel jag är på allt som har med sömnad eller vad som är rakt eller inte. De ska vara ganska långa och om jag har riktigt högklackade på mig kanske det går Iofs är jag också det klumpigaste som går i ett par skor och jag har inte haft höga klackar på ett bra tag. Förra gången det var klackar slog jag huvudet i ett marmorbord och det slutade med stygn på akuten och glaskroppsavlossning.
men vilka nötter
Efter många om och men fick jag igång skiten. Lyckades klippa nästan allt sen la den av, igen fyllde på bensin för säkerhets skull men nu vill den fan inte starta igen. Hur fan kan den vara nyservad när den inte ens funkar!? Nu är jag sjöblöt av svett, är förbannad (så pass att jag har gråtit en sväng ) och har väldigt ont i handen som jag försökt dra igång skiten med.
Efter många om och men fick jag igång skiten. Lyckades klippa nästan allt sen la den av, igen fyllde på bensin för säkerhets skull men nu vill den fan inte starta igen. Hur fan kan den vara nyservad när den inte ens funkar!? Nu är jag sjöblöt av svett, är förbannad (så pass att jag har gråtit en sväng ) och har väldigt ont i handen som jag försökt dra igång skiten med.
Nä. Får kolla imorgon. Nu står den och får skämmas i ett buskage.Har du kollat om den satt igen under med för mycket gräs?
Så länge det inte diggar flera cm är det ingen som ser hurvida det är rakt på mm eller inte. Du får mäta innan och sätta typ säkerhetsnålar, sen lägger du bandet och stryker. Nu har jag iof vanan inne, men jag kör enbart ögonmått när jag fålla det jag syr.
Får prova, en annan dag. Nu är jag less på skiten.Köp startgas och testa att dra igång den igen.
lyx!Regn!! Fått flera droppar regn!!
Jag klippte lite gräs men fick fly.
Myggjävlarna är helt galna. Även mitt i värsta solgasset.
Jag är fånge i mitt eget hem. Hatar värmen och myggorna är hysteriska.
Jag dog nästan äckeldöden här idag..... Tog in skottkärran för att mocka. Den hade legat ner, med ena sidan i marken. Tror att det är viktigt för det som hände sedan. Mockade en vända, och sedan tillbaks in med skottkärran igen. Då ser jag hur det börjar ringla framme i skottkärran - under kanten.... Jag hann se såpass att jag var nästan säker på att det var en kopparorm/ödla ("worm snake", kallar min amerikanske man dem - "fake snake", säger jag) innan jag släppte skottkärran och gick och hämtade min man som fick skotta upp "ormen" från hästens box och bära iväg med den. Om man har ormfobi så är man tyvärr inte modig nog att själv ta hand om eländet, trots att man vet att "ormen" är helt komplett ofarlig. Äcklig ändå.....