Umm, du är fantastiskt duktig på att sy och har säkert ett bra öga, jag kan inte sy en söm rakt - alltså jag höll på att sy och riva upp, sy om på ett jäkla nattlinne i två år i syslöjden. När det väl var färdigt var det inte bara snett och vint men för litet eftersom det var två år sedan jag började Man förändras i kroppen mellan sjuan och nian. Läraren gav upp och jag satt där och sydde zick zack. Jag är verkligen Karlssons Klister, det håller när allting brister typen. Jag har alltid önskat att jag kunde sy, eller stryka rakt. All textil jag äger är strykfritt och är det inte det så blir det, det.
När jag manglade fastnade lakanet i mangeln eftersom jag la det snett eller något och jag klippte i panik sönder det (ett av mina fina lakan dessutom) men det satt fast och jag fick till slut ringa fastighetsskötaren som kom och plockade isär mangeln.
Fråga mig om att skära bröd...
Jag lämnar in. Vi har en sömmerska i huset bredvid, hon lappar, lagar och lägger upp och fixar allt. Klart värt nån hundring för att kunna använda kläderna.