Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du galen Jag tänkte klippa gräs men sitter inne istället, det är alldeles för varmt!!Är alldeles slut av värmen ska dra i mig rejält med vatten och ut i vedhögen med motorsågen
Termometern visar 27 grader så det kanske är för varmt för att såga vedÄr du galen Jag tänkte klippa gräs men sitter inne istället, det är alldeles för varmt!!
Japp, helt klart för varmt Ät glass iställetTermometern visar 27 grader så det kanske är för varmt för att såga ved
Får bli ett litet pass .Har 5 stockar att kapa sedan är det bara småkrafs kvar .Så får jag börja hugga mer i morgon som står på rotJapp, helt klart för varmt Ät glass istället
Hörröduru, ljumskbråck är inte att leka med - marsch till VC med digSka till VC i morgon till tandläkaren så kanske man skulle kolla om det finns någon tid för min störiga ljumske där knölen bara blir längre och längre för var dag
Ja jag ska ju dit i morgon .Har man tur kan man få tid om några veckorHörröduru, ljumskbråck är inte att leka med - marsch till VC med dig
Dans?Herregud vad varmt det är. Kvavt och tryckande, ger vad som helst för ett rejält åskväder
men vilka nötterTesta då bevattningsföreningen jag hör till. Några äldre gubbar sköter allt och jag är livrädd att det blir pannkaka när de trillar av pinn. De två senaste åren har jag erbjudit mig att vara med när de grejar med pumpen osv för att lära mig (plus att jag har ju enorm nytta av vattnet och anser att eftersom jag har det ställer man också upp) men nä då, det behövdes inte.
Alldeles nyss fick jag veta av en av mina pensionärsgrannar att en av gubbarna gnällt över att ingen vill ställa upp... men jag är ju kvinna så jag är väl ingen
Jag klippte lite gräs men fick fly.Är du galen Jag tänkte klippa gräs men sitter inne istället, det är alldeles för varmt!!
Kanske inte ett ord jag skulle ha använt i sammanhanget Tur att det inte var något kraftigare iaf.
Du har tur du. Inte minsta fritagningsförsök på Kumla än
Varför Suger jag så på photoshop!