Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har balkongen fått sig en rejäl dusch. Blev lite blöt jag också, började att stå på stegen utanför balkongen, men var sen tvungen att gå in och stå på balkongen, slangen räcker inte runt så jag kunde flytta stegen till andra sidan :meh:
Funderar om jag ska klippa gräs också, nu när jag ändå har smörjt in mig med myggmedel.

Testa då bevattningsföreningen jag hör till. Några äldre gubbar sköter allt och jag är livrädd att det blir pannkaka när de trillar av pinn. De två senaste åren har jag erbjudit mig att vara med när de grejar med pumpen osv för att lära mig (plus att jag har ju enorm nytta av vattnet och anser att eftersom jag har det ställer man också upp) men nä då, det behövdes inte.

Alldeles nyss fick jag veta av en av mina pensionärsgrannar att en av gubbarna gnällt över att ingen vill ställa upp... men jag är ju kvinna så jag är väl ingen :grin::grin::grin:
men vilka nötter :down:

Vettefan vad jag köpt för skitgräsklippare. Först tog det en bra stund att få igång den. Sen blev det tydligen lite för jobbigt och den la av. Nu får jag inte igång den :rage:

Försöker hämta mig efter besöket till MSE igår. Iofs en trevlig avdelning och kamraten fick permis så vi åkte till MAX o käkade men det tog hela dagen. Var hemma 10 på kvällen och när jag själv inte är pigg så är det jobbigt i värmen. Inget regn i sikte :(

Blir lätt galen. Inget Internet idag heller. Behöver göra ett mailutskick.....

Min mobilsurf är nästan slut. Har ALDRIG hänt tidigare. Är nästan alltid i wifi-täckning så jag har bara 1.5 GB i surf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 509
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
26
· Visningar
2 323
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar