M
mooi
Det regnar!!! (och åskar).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
850 för en helt vanlig klippning vilket jag tycker är dyrt. Ingen toning eller annat tjafs. Bara klippa rakt upp och ner.
Skönt med en positiv inställning ändå. Det hade min mammas kompis också fastän hon fick veta att hon inte skulle överleva. Hon fick 12 år efter upptäckten och gjorde allt hon någonsin velat och lite till under de åren. Oroligt glad och positiv människa genom allt och är enormt saknad av oss.Ja det kändes verkligen jättejobbigt. Personen verkar dock kunna tänka att det baskemig ska lösa sig och det finns ju cancerfall som blivit överraskande positiva så jag hoppas verkligen att detta är ett sådant.
Eller folk som har åsikter om allt och inget, hur saker görs och inte görs, men inte kan tänka sig ta tag i det självaFöreningsliv kan driva vem som helst till vansinne... Så trött på folk som inte tar något som helst ansvar utan rycker på axlarna och hoppas på att någon annan ska se till att det blir gjort.
Herregud. Jag hade aldrig klippt mig om det kostade mig så mycket. Jag tycker frissan mamma går till är dyr, 650 kr... Jag själv betalar 290 tror jag, men då har dom olika pris för kort/långt hår (lång 350 kr).850 för en helt vanlig klippning vilket jag tycker är dyrt. Ingen toning eller annat tjafs. Bara klippa rakt upp och ner.
Föreningsliv kan driva vem som helst till vansinne... Så trött på folk som inte tar något som helst ansvar utan rycker på axlarna och hoppas på att någon annan ska se till att det blir gjort.
Är du inte kriminell? Vad är det för fel med att gräva ner dem utanför huset?Om jag ber snällt kanske jag kan få låna ett hörn hos dig?
Är du inte kriminell? Vad är det för fel med att gräva ner dem utanför huset?
Om jag letar noga på mina dryga 6000 kvadrat borde jag kunna hitta en ledig plats.
Tror itne att de finns kvar då.Är du inte kriminell? Vad är det för fel med att gräva ner dem utanför huset?
Om jag letar noga på mina dryga 6000 kvadrat borde jag kunna hitta en ledig plats.
KanskeEventuellt
Vem vet? De kanske utvecklar fötter och går ivägTror itne att de finns kvar då.