Det är snart dags att gå in för att jobba vidare. Skönt att jag är på den svalaste avdelningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, ni som känner mig sät er ner, (på golvet gärna).
.
.
.
.
.
.
Jag har köpt blommor till min lägenhet!
Ja jag vet chokerande!
Ha en fin dag.
Kram, beklagar.Sitter ute på altanen och passar makens kattunge. Fick ett meddelande från min rumskamrat från sjukan när jag (vi) låg inne att dennes tumör visade sig vara obotlig så nu är jag knäckt. Stackars rumskamrat
Sniff. Doften känns ända hit.
Klart att du vet vad det är!Sniff. Doften känns ända hit.
Nu regnar det och jag tror det kom lite åskmuller med men kan varit bygget som lät. Regnar gör det garanterat. Får se om det är en kort skur som är några minuter eller om det kan bli lite som gör nytta.
Ja det kändes verkligen jättejobbigt. Personen verkar dock kunna tänka att det baskemig ska lösa sig och det finns ju cancerfall som blivit överraskande positiva så jag hoppas verkligen att detta är ett sådant.@Amha så tufft
500 mer ??? Här kostar en klippning mellan 300-420kr.Det blev en helt ok, snygg klippning, men! 500 mer än min frisör som stuckit till Thailand! Fick något av en chock eftersom de skrivit andra lägre priser på sin hemsida. Nu var det en riktigt bra frisör i Stockholm trots att hon var en lokal 'fulfrisör´. Hmm. Antar att när de i princip har monopol så kan de ta sådana priser. Den andra har jag redan varit hos och de var inte särskilt bra. Så jag antar att jag får bita i det sura äpplet. Tänker definitivt inte göra någonting annat än klippa mig där utan det får isof bli i Stockholm nästa gång jag är där.
500 mer ??? Här kostar en klippning mellan 300-420kr.
850 för en helt vanlig klippning vilket jag tycker är dyrt. Ingen toning eller annat tjafs. Bara klippa rakt upp och ner.
Givetvis . De tål torka. Framåt höstkanten kan du idga "Guerilla gardening" och plantera ut dem på något ställe (i solen). De övervintrar nog bättre ute än inne.Klart att du vet vad det är!
Jäklar vilket pris! Här kostar en dyr frisör inte ens hälften av det där. Jag har en som är billig. Fast i Nybro finns det ännu fler billiga frisörer.850 för en helt vanlig klippning vilket jag tycker är dyrt. Ingen toning eller annat tjafs. Bara klippa rakt upp och ner.
Om jag ber snällt kanske jag kan få låna ett hörn hos dig?Givetvis . De tål torka. Framåt höstkanten kan du idga "Guerilla gardening" och plantera ut dem på något ställe (i solen). De övervintrar nog bättre ute än inne.
Jäklar vilket pris! Här kostar en dyr frisör inte ens hälften av det där. Jag har en som är billig. Fast i Nybro finns det ännu fler billiga frisörer.