Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, ni som känner mig sät er ner, (på golvet gärna).
.
.
.
.
.
.
Jag har köpt blommor till min lägenhet!
Ja jag vet chokerande!
Ha en fin dag.
IMG_20180528_124447_829.webp

Ska sova 30min sedan hämta barnet på förskolan. Gick över förväntan att lämna idag med tanke på att vi inte varit där på en vecka nästan och klev av Finlandsförjan imorse... Men han blev glad (och ledsen när jag gick).

Jag ska skicka vidare en faktura till min chef. Bara den lilla detaljen att instruktionen hur man gör inte är korrekt :banghead: (Knappen jag ska trycka på finns inte.)

Det blev en helt ok, snygg klippning, men! 500 mer än min frisör som stuckit till Thailand! Fick något av en chock eftersom de skrivit andra lägre priser på sin hemsida. Nu var det en riktigt bra frisör i Stockholm trots att hon var en lokal 'fulfrisör´. Hmm. Antar att när de i princip har monopol så kan de ta sådana priser. Den andra har jag redan varit hos och de var inte särskilt bra. Så jag antar att jag får bita i det sura äpplet. Tänker definitivt inte göra någonting annat än klippa mig där utan det får isof bli i Stockholm nästa gång jag är där.

Det blev en helt ok, snygg klippning, men! 500 mer än min frisör som stuckit till Thailand! Fick något av en chock eftersom de skrivit andra lägre priser på sin hemsida. Nu var det en riktigt bra frisör i Stockholm trots att hon var en lokal 'fulfrisör´. Hmm. Antar att när de i princip har monopol så kan de ta sådana priser. Den andra har jag redan varit hos och de var inte särskilt bra. Så jag antar att jag får bita i det sura äpplet. Tänker definitivt inte göra någonting annat än klippa mig där utan det får isof bli i Stockholm nästa gång jag är där.
500 mer ??? Här kostar en klippning mellan 300-420kr.

Klart att du vet vad det är! :D
Givetvis :D. De tål torka. Framåt höstkanten kan du idga "Guerilla gardening" och plantera ut dem på något ställe (i solen). De övervintrar nog bättre ute än inne.

850 för en helt vanlig klippning vilket jag tycker är dyrt. Ingen toning eller annat tjafs. Bara klippa rakt upp och ner.
:eek: Jäklar vilket pris! Här kostar en dyr frisör inte ens hälften av det där. Jag har en som är billig. Fast i Nybro finns det ännu fler billiga frisörer.

Givetvis :D. De tål torka. Framåt höstkanten kan du idga "Guerilla gardening" och plantera ut dem på något ställe (i solen). De övervintrar nog bättre ute än inne.

:eek: Jäklar vilket pris! Här kostar en dyr frisör inte ens hälften av det där. Jag har en som är billig. Fast i Nybro finns det ännu fler billiga frisörer.
Om jag ber snällt kanske jag kan få låna ett hörn hos dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 526
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
26
· Visningar
2 326
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar