Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är de billigare än tandläkaren? Kanske trevligare också?Hos veterinären för åb och tandkoll.
Haha hittills såÄr de billigare än tandläkaren? Kanske trevligare också?
Hoppas att allt är bra med kissen!
heartSjukgymnastiken gick alldeles för lätt idag. Tror jag börjar bli klar där. Trist, mitt ben är fortfarande problem men inser att det nog är psykosomatiskt över det hela. Så..benet blir bra när huvudet mår bra. Känns...så...där. För jag inser det här kommer att ta mer tid o framför allt kraft ett bra tag till. *suck*
Alltså... Jag beställde från hm förra veckan, mest kläder till barnen. Totalt var det väl ca 10 saker. Nu är tre paket à 2,5 kg på väg?
Ja det ska bli spännande att se vad de packat Som sagt var det mest till barnen, nog 8 plagg iaf (shorts och klänningar) och då är de 1,5 och 4 år så det är inga stora plaggTunga kläder!
Ibland är frakten estimerad dock. Förmodligen väger det totalt 2.5kg men om de behövts packas om och skickas i tre olika paket har nog samma vikt hamnat på alla paket då det ändå är "samma leverans"
Paniken idag. Jag kom plötsligt på att jag glömt betala räkningar denna månad Tur i oturen så är det den 28 och nästan allt ska vara betalt den 31. Men vilken kallsvett jag fick. Fattar inte hur jag fått sånt hjärnsläpp Det var bara 2, comviq och el som egentligen skulle varit inne idag, tvingades ändra datum till i morgon och hoppas att de inte lägger på någon straffavgift.
Paniken idag. Jag kom plötsligt på att jag glömt betala räkningar denna månad Tur i oturen så är det den 28 och nästan allt ska vara betalt den 31. Men vilken kallsvett jag fick. Fattar inte hur jag fått sånt hjärnsläpp Det var bara 2, comviq och el som egentligen skulle varit inne idag, tvingades ändra datum till i morgon och hoppas att de inte lägger på någon straffavgift.