@astronaut den är fin ju
Jag ser massa fel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@astronaut den är fin ju
Den är charmig och ser god utJag ser massa fel
Klart det finns "fel", hemgjort ska inte vara perfekt då kan man lika bra köpa färdiga tråkiga. Hellre med lite "fel" och mycket kärlek än perfekt och känslolöst.Jag ser massa fel
Får du inget regn är det inte mitt fel efter allt blåsandes, hunden som skrämt bort molnen.Grannens hund hemma och lugnet har lägrat sig över nejden.
HundFår du inget regn är det inte mitt fel efter allt blåsandes, hunden som skrämt bort molnen.
Nämen jössesGjorde just inget ont alls .Bara när läkaren skulle klippa av benbitarna som satt kvar .Det gjorde däremot enormt ont då bedövningen inte fungerade på ben och han sa vi söver ingen för en tumme så klippte han så benbitarna sprutad åt alla håll men som tur var höll två sköterskor fast mig annars hade han nog gått därifrån med minst ett blått öga
Min är avsliten en bit nedanför leden och läkaren frågade om jag spelar piano och jag sa nej . Då tyckte han inte det var var värt jobbet att sätta tillbaka fingret men jag har lärt mig leva med det och det fungerar bra och tänker inte ens på det nuNämen jösses
Min träslöjdslärare tillika klassföreståndare i högstadiet hyvlade av sig två fingertoppar (yttersta leden klarade sig med liten marginal) när han hade en helt ny sjundeklass där han gått igenom säkerhetsföreskrifterna i träslöjdsalen... Fingertopparna gick att rädda och syddes fast igen som tur var.
Har du provat med lite naturell yoghurt? DET är gottKräm klar och det blev mycket mer än jag räknat med,så nu får jag äta kräm hela nästa vecka ,o inte kan jag bjuda på den heller för alla utom jag spottar o fräser åt min kräm,paj mm (sockrar inte)