har några rabarber ruskar på landet, men de är små än
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har några rabarber ruskar på landet, men de är små än
Funderar på denna art deco-vas på tradera. Kan nog bli dyr. Skulle dock passa i nya läggan...
Visa bifogad fil 15493
En Arthur Percy, runt 5-700 fullt rimligt.
Ja räknar med strax under 1000 kr! Verkar vara i toppskick
Kul
Min partner har troligen Sveriges största samling av Percy. Den där finns i vitt, blått och svart också, samt galet ful röd med gulddekor.
Kräm klar och det blev mycket mer än jag räknat med,så nu får jag äta kräm hela nästa vecka ,o inte kan jag bjuda på den heller för alla utom jag spottar o fräser åt min kräm,paj mm (sockrar inte)
Gjorde just inget ont alls .Bara när läkaren skulle klippa av benbitarna som satt kvar .Det gjorde däremot enormt ont då bedövningen inte fungerade på ben och han sa vi söver ingen för en tumme så klippte han så benbitarna sprutad åt alla håll men som tur var höll två sköterskor fast mig annars hade han nog gått därifrån med minst ett blått ögaAJJJ!
Nemen oj, säga upp dig? har det hänt något tråkigt?Måndag morgon... kaffe... cigg... dags att gå tillbaka till jobbet...
Ska säga upp mig idag...
Skicka hitDet regnar, rejält. Risken är att det bara slår sönder torra marken.
Jag har inte dansat regndans, jag har inte bett om regn men visst det behövs ju.
Lite blandade känslor här typ.
Nemen oj, säga upp dig? har det hänt något tråkigt?
Jag blåser så mycket jag kan mot ditt håll, totalt andfådd nu.Skicka hit