athena_arabians
Trådstartare
Funderar på om jag behöver köra mer bil idag... för jag villhöver något kallt och alkoholhaltigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det behöver du inte alls . Det är viktigare att få i sig något kallt och gärna med sprit iFunderar på om jag behöver köra mer bil idag... för jag villhöver något kallt och alkoholhaltigt
Nej det behöver du inte alls . Det är viktigare att få i sig något kallt och gärna med sprit i
jag vet inte hur det är nu för tiden,men förr så stod det en människa vid varje m stolpe,och då säger dom ju klart för start,1 2 3 o då trycker man,men tjuvar en häst så piper det,är inte alla på plats så piper det och är man lite för kåt på knappen så blir man ett tekniskt fel.Det var snällt av speakern
Hur trycker man för tidigt?
Själv är det bäst att hålla sig till något kallt då jag inte vill bli av med flera fingrar .Tack, jag lyder genast
Håller tummarna, spännandeHar varit på visning av lägenhet idag . Det kändes riktigt bra, så nu hoppas jag att priset inte skjuter iväg allt för mycket
Bli av med flera??Själv är det bäst att hålla sig till något kallt då jag inte vill bli av med flera fingrar .
jag vet inte hur det är nu för tiden,men förr så stod det en människa vid varje m stolpe,och då säger dom ju klart för start,1 2 3 o då trycker man,men tjuvar en häst så piper det,är inte alla på plats så piper det och är man lite för kåt på knappen så blir man ett tekniskt fel.
Själv är det bäst att hålla sig till något kallt då jag inte vill bli av med flera fingrar .
Att du är så lydig kvinna ibland, frågesatte ju inte ens
Vilket fint timmrat hus! Det ser gammalt ut
Vilket fint timmrat hus! Det ser gammalt ut