Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Årets morsdagsbukett. En mååååååångårig tradition. I år är dom dock nästan överblommade.
20180527_155024.webp

Sitter på Stadion och muttrar över Malmös jävla oförmåga att göra mål :mad:
Att ligga under mot Dalkurd, ett smutsigt och själlöst lag, är inget annat än pinsamt!

Ha! Jag har just meddelat familjen att jag forvantar mig manga morsdags grattulationer i dag :D och informerade att det faktum att jag fick det den andra Sondagen i May da det ar Morsdag har absolut inte har nagon betydelse. Dessutom tar jag med barnbarnet pa Frukost ute i dag sa familjen kan flytta i lugn och ro, nu nar jag kom pa att det ar morsdag i Sverige kommer jag envist att havda att det ar darfor vi aker ut pa frukost. :cool:

Intressant att se Bold Eagle utan taggar på insidan av bettskiva och tömmar samt utan en icke-elastisk springrem, minst sagt. :angel:

Formar middagsbiffar och väntar på försök 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 543
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 461
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar