Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om startbils personalen får sparken efter idag.
Vad har hänt ? Har helt missat.Undrar om startbils personalen får sparken efter idag.
Blev två omstarter i första försöket och bold eagle galopperade bort sigVad har hänt ? Har helt missat.
Blev det inte tre eller fyra omstarter/avbrutna starter totalt?Blev två omstarter i första försöket och bold eagle galopperade bort sig
Stressad som fasiken var han
Klockavstängning har inte gjorts,glömt hålla ute vingarna,omstrats strul i största allmänhet.Riktig sörja.Vad har hänt ? Har helt missat.
Hittade en massa pumpar hos mamma som jag har i reserv .Den jag pumpen jag har nu har gått många år så jag funderar alltid då jag tittar på den .Undra när den ska stanna Då känns det lite tryggare då man har några småpumpar att sätta i om det skulle gå åt pipan[/QUOTE
2 nano pumpar tvs
Vad gjorde du då?Jag har ju jobbat som startpersonal på Axvalla och en gång var jag ett tekniskt fel
Trycket för tidigt på en voltstart så det blev pip,pip, tut, o så sa speakern att omstarten beror på ett teknisk felVad gjorde du då?
Det var snällt av speakernTrycket för tidigt på en voltstart så det blev pip,pip, tut, o så sa speakern att omstarten beror på ett teknisk fel
Och Ludde skräder inte orden som vanligt