athena_arabians
Trådstartare
Har varit till stan och handlat, dvs ruinerat mig... det blev mer än vad jag hade tänkt Inget onödigt egentligen men ja...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett gäng du kan få. Jag bjuder på kaffe när du kommer. Jag tror faktiskt jag kan kasta ihop en kaka och muta dig med till och med Välkommen!Åhå, är det DÄR som molnen befinner sig
Kan du vara vänlig och skicka hem några, tack! Dom behöver inte vara på semester samtidigt allihopa
Tur i oturen. Hoppas dagarna går fortHan blev blockhalt efter bad igår, jag avvaktade över natten men samma idag. Så vi åkte in, som tur är inget brutet men antagligen en rejäl stukning. Antiinflammatoriskt och koppelvila i minst fem dagar. Kul för en flat Skönt att inget annat hittades iaf, allt såg fint ut och inte ett spår av artros vilket alltid är skönt. Hoppas detta gör susen.
Samma här, nördar de luxSer travet: Elitloppet idag!
Vill du byta granne, jag kan erbjuda en väldigt gnällig och tråkig mot din. Vilken supergranne du harJag, granne, granndotter och deras hund har varit ute på en promenad i regnet. Firar att jag motionerat med kladdkaka och grädde
Grannen har satt på lysen på min cykel
Tur i oturen. Hoppas dagarna går fort
Eller sup dig däckad Om folk undrar varför du är ständigt berusad så är det inte missbruk, det är helt okej. Skicka ev. anklagande personer till mig så ska jag förklara läget och informera om att du är Bukeberusad med godkäntJa jag tror jag kan behöva en sedering innan denna vecka är över
Samma här, nördar de lux
Travet, har inga ord.