Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
förstår dig precis! Här väntar de visst på regn för att veta var de ska laga vi har åtminstone Internet och telefon just nu även om det är svajigt men en av grannarna som börjar bli lite kravlig och tycker att telefonen är en trygghet har varit utan länge nu. Hen har kopplat till sin mobil men det kostar en hel del eftersom hen bara har ett väldigt basic abonemang i grunden.Orkar inte
Jag vill ha mitt Internet! Vill kunna läsa morgontidningen, läsa mailen och kunna se tv.
Varken nätet eller tjänsteleverantören har rapporter om driftstörningar längre. Lik förbaskat lyset modemet rött och mediaomvandlaren lyser knappt alls.
Att läsa på telefonen är omständligt och SMÅTT. Det går för långsant
Har det hänt något akut?Väntar på att Evidensia ska öppna och klappar min stackars halta hund.
Har man en fil med en filmall på så är det inga problem lika så den mallen jag har till kedjan som man sätter ner över tanden då får man rätt vinkel och den blir vass som tusan men man måste komma ihåg att fila ryttarna ibland men det sitter en mall till den åxo på den som man filar tanden med . Köp en sådan så har du sågen alltid vassEn fil med rätt storlek och en jigg En röjklinga är mycket lättare att slipa är en motorsågskedja (tycker jag).
När man ska flytta ser man hur mycket man har. Jag har aldrig flyttat och min släkt har bott här sedan 03 så huset och alla uthus är fyllda till bredden. Lika så när vi städat ur hos mamma . Har kört närmare 40 släpvagnar till återvinning och det är säkert ett 20 tal kvar . Så man förstår inte hur mycket man har förrän man börjar rota i detFyfan flyttkartongerna tog slut. Har knappt betat av skohyllan. Skjut mig. Måste dra ner till ÖB igen och köpa fler. Vill ligga i en park och sola!!!
Fyfan flyttkartongerna tog slut. Har knappt betat av skohyllan. Skjut mig. Måste dra ner till ÖB igen och köpa fler. Vill ligga i en park och sola!!!
Här är det ingen idé att göra något åt gräset eftersom stora fläckar redan torkat bortTänkte tukta gräsmattan men ser det är skugga än på vedvältan så det får bli en sväng med motorsåg istället och kapa det grova innan det blir för varmt