R
Raderad medlem 68338
Jag sitter på balkongen och dricker morgonkaffe. Sov länge idag, nästan 10 h. Allt jobbstrul sliter nog mer mentalt än vad jag tror...
Hur går det på jobbet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sitter på balkongen och dricker morgonkaffe. Sov länge idag, nästan 10 h. Allt jobbstrul sliter nog mer mentalt än vad jag tror...
@sthu håller med.Jag undrar om inte naprapat eller kiropraktor vore bättre.
Det händer inget alls, trots fackets påtryckningar. Nästa steg är att begära chefen i konkurs, och det känns olustigt på något sätt...Hur går det på jobbet?
Det händer inget alls, trots fackets påtryckningar. Nästa steg är att begära chefen i konkurs, och det känns olustigt på något sätt...
Det händer inget alls, trots fackets påtryckningar. Nästa steg är att begära chefen i konkurs, och det känns olustigt på något sätt...
Har ni fått lön? Om inte är det nog enda sättet
Jag vet. Ska kontakta fackkvinnan igen.
Det förstår jag men nu har det gått lite för lång tid... chefen har haft gott om utrymme att lösa det hela.
Om man ska besöka företagshälsovården, görs det på betald arbetstid?
Jag gjorde av med 3 gb på 2.5 dag typ. Delade lite mellan telefon till dator men inte mycket, var dum nog att börja kolla på ett avsnitt via HBO och då rök en massa,kom knappt halvvägs genom avsnittet. Här om dagen delade jag också, satt ett par timmar och jobbade på datorn med hemsidan osv, 1.1 gb gick det åt, på kanske 2-3 timmar. Enbart surf då, inget YouTube eller SpotifyAdsl dog, bredband2 helt värdelösa, ångrar redan att jag valde dem. Just nu kör jag thetering via mobilen. Jaja, jag använder aldrig mina 15GB surf. Ingen aning om hur snabbt det går åt genom att surfa via PC så försöker använda så lite som möjligt. Är det någon som vet om det drar även när jag inte är aktiv?
Jag gjorde av med 3 gb på 2.5 dag typ. Delade lite mellan telefon till dator men inte mycket, var dum nog att börja kolla på ett avsnitt via HBO och då rök en massa,kom knappt halvvägs genom avsnittet. Här om dagen delade jag också, satt ett par timmar och jobbade på datorn med hemsidan osv, 1.1 gb gick det åt, på kanske 2-3 timmar. Enbart surf då, inget YouTube eller Spotify
Adsl dog, bredband2 helt värdelösa, ångrar redan att jag valde dem. Just nu kör jag thetering via mobilen. Jaja, jag använder aldrig mina 15GB surf. Ingen aning om hur snabbt det går åt genom att surfa via PC så försöker använda så lite som möjligt. Är det någon som vet om det drar även när jag inte är aktiv?
Jag har 60 GB på mitt abbonemang
Jag har 60 GB på mitt abbonemang
På abonemang A har jag obegänsat och på abonemang B har jag 60, inte nödvändigt!Jag har 60 GB på mitt abbonemang
Jag har fri surf för mob, dator/tv.
Men jag jobbar ju iofs via det. Och ser oftare film/serie så än det som går på tv om jag hinner kolla.
Hade också ”fri surf” tidigare men sen tog Telenor bort det abonnemanget och nu har jag 60 GB Sen ingår bredband i avgiften och där är det fritt
Konstigt! Jag har Telenor. Tror jag bytte till fri surf för några mån sen bara. Innan hade jag 60 tror jag. Men fick alltid köpa till.