Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag undrar om inte naprapat eller kiropraktor vore bättre.
@sthu håller med.
Jag gick först till sjukgymnast eftersom jag fick så ont i ryggen att jag inte kunde räta ut ryggen efter att ha suttit, kunde inte lyfta mina barn och kom knappt ur sängen. Jag fick lite övningar som hjälpte den mest akuta smärtan men det gick inte över, då gick jag istället till en kiro som låste upp både det ena och andra i hela ryggen, höfterna, nacken och bröstkorgen. Sen försvann smärtan. Enligt kiro var det många gamla låsningar också (hon fick kämpa en del för att lossa ländryggen).

Adsl dog, bredband2 helt värdelösa, ångrar redan att jag valde dem. Just nu kör jag thetering via mobilen. Jaja, jag använder aldrig mina 15GB surf. Ingen aning om hur snabbt det går åt genom att surfa via PC så försöker använda så lite som möjligt. Är det någon som vet om det drar även när jag inte är aktiv?

Adsl dog, bredband2 helt värdelösa, ångrar redan att jag valde dem. Just nu kör jag thetering via mobilen. Jaja, jag använder aldrig mina 15GB surf. Ingen aning om hur snabbt det går åt genom att surfa via PC så försöker använda så lite som möjligt. Är det någon som vet om det drar även när jag inte är aktiv?
Jag gjorde av med 3 gb på 2.5 dag typ. Delade lite mellan telefon till dator men inte mycket, var dum nog att börja kolla på ett avsnitt via HBO och då rök en massa,kom knappt halvvägs genom avsnittet. Här om dagen delade jag också, satt ett par timmar och jobbade på datorn med hemsidan osv, 1.1 gb gick det åt, på kanske 2-3 timmar. Enbart surf då, inget YouTube eller Spotify :meh:

Jag gjorde av med 3 gb på 2.5 dag typ. Delade lite mellan telefon till dator men inte mycket, var dum nog att börja kolla på ett avsnitt via HBO och då rök en massa,kom knappt halvvägs genom avsnittet. Här om dagen delade jag också, satt ett par timmar och jobbade på datorn med hemsidan osv, 1.1 gb gick det åt, på kanske 2-3 timmar. Enbart surf då, inget YouTube eller Spotify :meh:

Helvete. Jag som surfar mycket får köpa till i värsta fall. Men förhoppningsvis ringer teknisk support för Bollnäs snart. Jag kommer ut på deras stadsnät men inte längre.

Jag har 60 GB på mitt abbonemang :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 808
Senast: LadySara
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 543
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 461
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar