Hm min mamma har inga problem med mygg men jag får bett som kliar i flera dagar, är jag en bortbytingIngen aning, i mitt fall är det nog ärftligt för de flyger långa omvägar runt både min pappa och min dotter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm min mamma har inga problem med mygg men jag får bett som kliar i flera dagar, är jag en bortbytingIngen aning, i mitt fall är det nog ärftligt för de flyger långa omvägar runt både min pappa och min dotter
Betalat räkningar. Helvete vad räkningar det blir när man ska flytta. Önskar nästan att jag hade tagit en deposition av hyresgästen. Sen var det kanske lite osmart att köpa alla möbler pga lathet (orkar inte flytta skiten). But I will survive. Får alltid ångest av att logga in på banken och se summan jag ska betala på tillträdet ligga där och gro. Kanske borde gå under jorden och typ dra till Jamaica på obestämd tid istället?
Äsch då, det är bara att djupandas några gånger och ta ett glas vin för att fira
Haha yolo! Tänk om man blir för full och råkar nalla från kontot? Stel stämning på tillträdet om det fattas några hundra tusen. Har kontrollräknat ca 15 ggr per dag pga paranoia
Tja, jag tänkte mest betala först... sedan vin
Ahhh du tänkte sååååå
Som sagt.. en vecka kvar
Champagnen är på kylning hoppas jag?
Hm min mamma har inga problem med mygg men jag får bett som kliar i flera dagar, är jag en bortbyting
Tack!Grattis @EmmaW
Vad var du hos för en? Sjukgymnast? Naprapat? Gjorde hen nånting alls med dig eller fick du bara övningar?
När jag var låst i bröstryggen hade jag tom problem att andas, kunde inte dra djupa andetag.
Jag undrar om inte naprapat eller kiropraktor vore bättre.Sjukgymnast. Hon klämde lite och gav övningar.