Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
A blev kvar hos mormor. Jag gick hem för att bädda ner mig och försöka mota bort den förkylning som knackar på. Jag har ju konsert på torsdag, kan inte bli sjuk nu! :arghh:

Här finns den enda sanna lösningen:

Myggjävlar.webp

Trött tröttare Trott. Lite varm oboy och tunnbrödsrulle med ost som doppas blir kvällsmat. Sen känns det nästan som att jag vill sova.

Herregud. En man blev skjuten. Ca 30 meter från mig. Jag fattade först inte vad det var som small så satans högt och skarpt, och när jag vände mig om var det fullt kaos... Undrar verkligen om han överlever det där, han som blev skjuten alltså...

Lidingö?

Se till att ta hand om dig, reaktioner kan komma i efterhand :heart
Nä. Barkarby.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wEmBaG/skottlossning-utanfor-ica-maxi-i-barkarby-skot-in-i-bil
Jag hade cyklat dit, skulle handla där på Ica. Såg som tur var inte skadorna på han som blev skjuten, men såg när han drogs ut ur bilen, såg någon anhörig och den personens reaktion, folk som sprang och försökte hjälpa, folk som ringde allt möjligt... Jag kollade bara att någon ringt 112 och försökte sedan hålla mig ur vägen för att inte störa på något sätt. Tyvärr hann jag inte notera registeringsnummer på bilen som det sköts från innan den försvann, det gick så satans fort allting...

Fick ett samtal från mamma. det var litet roligt och smått otroligt.

jag har nu 50 kusiner!

Tack mina släktingar som är så religiösa så att ni inte har tv eller radio och verkligen inge dator.
Och använder inte skydd. Tranåker/Kantojärvärvi är en storsläkt!
Min morfar hade 12 syskon, alla fick själva 2-5 barn, har ganska så många sysslingar om man säger så. Brukar alltid fråga om släktskap om någon kommer från den specifika staden då de flesta bor kvar där ^^

Nä. Barkarby.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wEmBaG/skottlossning-utanfor-ica-maxi-i-barkarby-skot-in-i-bil
Jag hade cyklat dit, skulle handla där på Ica. Såg som tur var inte skadorna på han som blev skjuten, men såg när han drogs ut ur bilen, såg någon anhörig och den personens reaktion, folk som sprang och försökte hjälpa, folk som ringde allt möjligt... Jag kollade bara att någon ringt 112 och försökte sedan hålla mig ur vägen för att inte störa på något sätt. Tyvärr hann jag inte notera registeringsnummer på bilen som det sköts från innan den försvann, det gick så satans fort allting...

Hoppas att du klarar dig bra psykiskt efter en sådan upplevelse!

Jag åkte på en chock 3 timmar efter att jag sett en bil volta vid en avfart. Ingen skadades men min egna spöken efter en sådan vurpa med bil för 27 år sedan kom ikapp mig igen.

Svartmyrorna har vaknat för första gången på 5 år. Troligen söker dom vatten, det är alldeles för torrt ute, här har det inte regnat på mer är en månad.

Herregud. En man blev skjuten. Ca 30 meter från mig. Jag fattade först inte vad det var som small så satans högt och skarpt, och när jag vände mig om var det fullt kaos... Undrar verkligen om han överlever det där, han som blev skjuten alltså...
Var det mannen på Lidingö?
Edit: Man ska läsa klart innan man postar :idea::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
775
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
71 72 73
Svar
1 443
· Visningar
69 463
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
2 838
Senast: pepp
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 228
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar