Vad pysslar vi med? Del LXXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då var båda proven rättade och jag är klar med 2 kurser till :banana::banana::banana: Känner mig riktigt nöjd över mig själv :p
Läraren säger att jag är annorlunda som skriver bättre på proven än på inlämningarna :o :D :up:
Nu är det bara ett prov kvar, på fredag :nailbiting: Sen är jag klar.....spänningen är olidlig :nailbiting: :cautious:

:D

Då var båda proven rättade och jag är klar med 2 kurser till :banana::banana::banana: Känner mig riktigt nöjd över mig själv :p
Läraren säger att jag är annorlunda som skriver bättre på proven än på inlämningarna :o:D:up:
Nu är det bara ett prov kvar, på fredag :nailbiting: Sen är jag klar.....spänningen är olidlig :nailbiting: :cautious:

:D

Du är ju grym!!
Vad pluggar du för något :)?

Det finns hopp om den yngre generationen:
d2a6af7a-4d48-4f77-b486-71d069fbc605

:love:

Go Rättvik och Stiernhööksgymnasiet :up: Kan också tillägga att det är en blandad klass :)

Fick ett samtal från mamma. det var litet roligt och smått otroligt.

jag har nu 50 kusiner!

Tack mina släktingar som är så religiösa så att ni inte har tv eller radio och verkligen inge dator.
Och använder inte skydd. Tranåker/Kantojärvärvi är en storsläkt!

Katten har blivit krängt och rakad. Och jag funderar på hur jag ska framföra till katten att hon ska gärna helst inte strypa mig just i natt då det är röd dag imorgon, jag vill inte missa den lediga dagen. :cool:

Det brinner. På en massa ställen i Salatrakten. Otäckt.

Läser på nätet att det varit ÅTTA bränder i Tärnsjö (där lädergrejorna görs :) ) Och nu är det tre bränder i en skog i Sala.

Stackars Sala-bor - har ni fått en pyroman i trakten :eek:

Var supertaggad för en ridtur men nu gick luften ur.. Inte alls sugen längre. Vill helst gosa ner mig i soffan med lite chips och ett glas vin. Tror jag gör det istället. Hästarna har haft lång semester nu..

Mina planer känns som något liknande. Tur att katten motionerar sig själv (dvs ligger på sängen just nu) :D

Jag vet inte, det är något med den här dagen som blev "fel". Särbon fick lite samma känsla så jag tror att det är lika bra att slå igen butiken för idag och komma igen imorgon :)

Ledsen deppad
Fick ett negativt besked idag
Kommer att överklaga men vad utslaget blir är oklart..
Jag ska nog sjukskriva mig resten av livet

Mina planer känns som något liknande. Tur att katten motionerar sig själv (dvs ligger på sängen just nu) :D

Jag vet inte, det är något med den här dagen som blev "fel". Särbon fick lite samma känsla så jag tror att det är lika bra att slå igen butiken för idag och komma igen imorgon :)
Det blir väl alltid lite fel när en tisdag känns som en fredag, som imorgon kommer att kännas som en söndag...... :crazy::p

Det brinner. På en massa ställen i Salatrakten. Otäckt.

Läser på nätet att det varit ÅTTA bränder i Tärnsjö (där lädergrejorna görs :) ) Och nu är det tre bränder i en skog i Sala.

Stackars Sala-bor - har ni fått en pyroman i trakten :eek:

Bränderna är mitt mellan Sala och Västerås. Börjar bli otäckt nära bebyggelse och overkligt nu.

Stackars brandmän, nu får dom slita hårt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
775
Senast: Trott
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
71 72 73
Svar
1 443
· Visningar
69 359
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
2 835
Senast: pepp
·
Mat Ni som dricker morgonkaffe, som att det inte fanns en morgondag (eller ens ett idag) annars, minns ni hur det började? När blev det...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 228
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30