Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Våran ork har nog tagit semester ihop i något varmare land med massor av vin och god mat
Då var båda proven rättade och jag är klar med 2 kurser till Känner mig riktigt nöjd över mig själv
Läraren säger att jag är annorlunda som skriver bättre på proven än på inlämningarna
Nu är det bara ett prov kvar, på fredag Sen är jag klar.....spänningen är olidlig
Blått låter häftigt dock!!Nyss lagt färg i håret som råkade bli blått häromdagen
Blått låter häftigt dock!!
Låter fortfarande snyggt!Det skulle bli silver men tror håret tog åt sig väl mycket blå/lila pigment. Babyblått blev det.
Låter fortfarande snyggt!
Var supertaggad för en ridtur men nu gick luften ur.. Inte alls sugen längre. Vill helst gosa ner mig i soffan med lite chips och ett glas vin. Tror jag gör det istället. Hästarna har haft lång semester nu..
Det blir väl alltid lite fel när en tisdag känns som en fredag, som imorgon kommer att kännas som en söndag......Mina planer känns som något liknande. Tur att katten motionerar sig själv (dvs ligger på sängen just nu)
Jag vet inte, det är något med den här dagen som blev "fel". Särbon fick lite samma känsla så jag tror att det är lika bra att slå igen butiken för idag och komma igen imorgon
Det brinner. På en massa ställen i Salatrakten. Otäckt.
Läser på nätet att det varit ÅTTA bränder i Tärnsjö (där lädergrejorna görs ) Och nu är det tre bränder i en skog i Sala.
Stackars Sala-bor - har ni fått en pyroman i trakten