Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
skrivit ett låååångt blogginlägg, första på länge för jag har inte riktigt haft tid och ork för det. Men ibland händer saker som gör en engagerad :banghead:
Alla älskar vi väl föreningsliv O_o
Nu ska jag försöka få ner pulsen igen och klä på mig och åka ut till stallet och leka med mina hästar istället!

Har vaknat och ätit frukost. Plockat fram kläder till i morgon. Packat min frukostpåse till jobbet, stoppat i en lunch också. Ska direkt till Ackis i morgon, så jag måste äta på jobbet. Ska på laser på måndag kväll också
Slösurfar lite

Har tagit upp bevakningen i Landeryd och sitter nu och väntar på två tåg för mitt möte här. Sen bär det av till Smålandsstenar för ytterligare ett tågmöte.
Måste prata med syster idag då hon jobbar i Torup ikväll, kan inte direkt skita i jobbet för att jag inte har lust att prata med henne.

Har tagit upp bevakningen i Landeryd och sitter nu och väntar på två tåg för mitt möte här. Sen bär det av till Smålandsstenar för ytterligare ett tågmöte.
Måste prata med syster idag då hon jobbar i Torup ikväll, kan inte direkt skita i jobbet för att jag inte har lust att prata med henne.

Var korrekt och artig och försöker hon tjafsa om något privat säger du lugnt att ni jobbar och du vill hålla dig till jobbet.

Har du tur kommer det att reta gallfeber på henne :D *nej, jag är inte alltid snäll*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar