Meeeeeeeeen,vad sa jag till dig igår!Har lyckats halka på taket och sträckt lårmuskeln . Får försöka skotta klart ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meeeeeeeeen,vad sa jag till dig igår!Har lyckats halka på taket och sträckt lårmuskeln . Får försöka skotta klart ändå
Av vad jag såg igår så gör han precis vad han säger,skottar! Helt livsfarligAnvänder du en sån där takräv som man står högst upp och drar upp genom snölagret?
Av vad jag såg igår så gör han precis vad han säger,skottar! Helt livsfarlig
Fick hjälp av herr naproxen och alvedon så jag tror det löser sig håller på att ta det sista så jag borde vara klar om 30 minuter om det går braMeeeeeeeeen,vad sa jag till dig igår!
Har tagit upp bevakningen i Landeryd och sitter nu och väntar på två tåg för mitt möte här. Sen bär det av till Smålandsstenar för ytterligare ett tågmöte.
Måste prata med syster idag då hon jobbar i Torup ikväll, kan inte direkt skita i jobbet för att jag inte har lust att prata med henne.
Fick hjälp av herr naproxen och alvedon så jag tror det löser sig håller på att ta det sista så jag borde vara klar om 30 minuter om det går bra
Jo jag sparar 1 dm då det är fastfrusen så jag inte tappar greppet men nu är det klart
Ja men nu är det klartHörru du, vi har snackat om det där förut, va? Att ta det lugnt och vara försiktig med sig själv?
Försöker skriva lite.