Helt otroligt är nu äntligen klar med att installera nytt RAM. Jag och Murphy var bästisar hela dagen Först hade jag inte pressat in nya minnet helt. Fine, mitt eget fel. Efter det har det varit en följetong längre än Krig och Fred. Öppnat och stängt den förbannade datorn ca tio gånger, insett vilken idiot jag är som inte har en recovery disk, insåg att det inte skulle hjälpt eftersom system - och alla andra diskar också - försvann och kom tillbaka i BIOS lite hipp som happ. Fick desperata tankar om att köpa nytt moderkort eftersom jag måste ha tillgång till datorn nästa vecka. Men men, nu är det gjort och med lite tur så behöver jag inte öppna den igen på ett tag.
Får se om det faktiskt hjälper. Om inte, kommer jag bli galen. Särskilt som det visat sig att jag har Eurosport 1 (dvs den kanal som visar hockeyn och var skälet till att jag ville ha premium under OS) som en del av ett kabelpaket som ingår i hyran. Inte för att jag bott här i ett och ett halvt år
Får se om det faktiskt hjälper. Om inte, kommer jag bli galen. Särskilt som det visat sig att jag har Eurosport 1 (dvs den kanal som visar hockeyn och var skälet till att jag ville ha premium under OS) som en del av ett kabelpaket som ingår i hyran. Inte för att jag bott här i ett och ett halvt år