Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt otroligt är nu äntligen klar med att installera nytt RAM. Jag och Murphy var bästisar hela dagen :meh: Först hade jag inte pressat in nya minnet helt. :banghead: Fine, mitt eget fel. Efter det har det varit en följetong längre än Krig och Fred. Öppnat och stängt den förbannade datorn ca tio gånger, insett vilken idiot jag är som inte har en recovery disk, insåg att det inte skulle hjälpt eftersom system - och alla andra diskar också - försvann och kom tillbaka i BIOS lite hipp som happ. Fick desperata tankar om att köpa nytt moderkort eftersom jag måste ha tillgång till datorn nästa vecka. Men men, nu är det gjort och med lite tur så behöver jag inte öppna den igen på ett tag.

Får se om det faktiskt hjälper. Om inte, kommer jag bli galen. :arghh: Särskilt som det visat sig att jag har Eurosport 1 (dvs den kanal som visar hockeyn och var skälet till att jag ville ha premium under OS) som en del av ett kabelpaket som ingår i hyran. Inte för att jag bott här i ett och ett halvt år :banghead:

Jag funderar på hur min läkare ska kunna ringa och informera mig om hur mina provsvar på ev influensa/lunginflammation ser ut utan att ha tagit mitt nummer :cautious:

Kryper ner under mina 3 täcken och dör lite så länge

Vi har nu flyttat tillbaka till Californien's centrala dalgang fran Napa. Det ar lite kallare har, men 18 - 20*C nar solen ligger pa sa har pass lang soderut (samma breddgrad som Athen) innebar anda att det blir rejalt varmt. :)
Har borjar det bli vansinnigt vackert nu. Det ar mandel odlingar precis overallt har och mandel traden borjar just blomma. Helt fantastiskt!

Ska någon någon gång pröva detta!
16299377_10154808527350390_4191882844351166245_n.jpg

Eller vad säger geologen? @athena_arabians

:up: :rofl:

Nu blir det att släcka ner nätet tills det är dags att gå upp, spelar ingen roll om jag är vaken men nacken mår inget bra alls :yuck: så lika bra att ge sig själv förbud att surfa för att inte göra det värre så gott det går.
Till att börja med blir det ett besök på balkongen sen loggar jag av och är åter om några timmar förhoppningsvis.

? det ligger i datorsystemet, iallafall i Sverige.

Är det rikstäckande? Har bara uppgivit mitt tfnnr till en VC i min hemstad för typ 100 år sedan men fick söka till en akutmottagning 40 mil bort innan helgen. De frågade bara efter nummer till en anhörig men var ganska ostabil då så de fick min pappas fd fd fd nummer. När läkaren sen sa att de skulle höra av sig slog det mig aldrig att fråga om de hade mitt nummer. Med 39-40 graders feber och mycket smärta är man inte så himla smart alltså.

Är det rikstäckande? Har bara uppgivit mitt tfnnr till en VC i min hemstad för typ 100 år sedan men fick söka till en akutmottagning 40 mil bort innan helgen. De frågade bara efter nummer till en anhörig men var ganska ostabil då så de fick min pappas fd fd fd nummer. När läkaren sen sa att de skulle höra av sig slog det mig aldrig att fråga om de hade mitt nummer. Med 39-40 graders feber och mycket smärta är man inte så himla smart alltså.
Det går på folkbokföringen.

Annars kan du väl bara ringa och ge dem ditt nummer nu då?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar