Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här är sista gången. Jag ställer inte upp på det igen. Vill de umgås får de göra det någon annanstans. Nu står jag inte ut längre.

Du kan komma till mig! Den enda som låter här är katten. Men hon låter iofs antagligen tio gånger så mycket som din sambos kompis :meh: Och inte är inte heller särskilt bra på att respektera folks personliga integritet. :grin:

Min särbo har ju varit sjuk i en evighet och jag inte kunnat få kiro-behandling av honom. Igår fick jag behandling. Nu har jag fått massage och börjar återkomma till livet. Snart blir det lamm!
Hade inte hundjäveln fisit så man vill avlida i gamla huset med vinterbonade fönster som inte går att öppna hade livet varit på topp.

Det här jag skrev förut, om att jag trodde att jag knappt skulle kunna gå imorgon efter dagens ridtur slog in redan idag. Gissar på att flera dagar med 3-4 nätters sömn spelar in också, men jag orkar knappt röra mig alls. På ett ganska obehagligt sätt, jävla MS som gör att jag inte fungerar som jag är van vid. :down:
❤️❤️❤️

När man ska sälja en sak, går ner i pris, men de vill ha den levererad till Örebro för ännu lägre pris.
Glöm det säger jag
Drygt som f-n.

Jag skulle vid ett tillfälle skänka bort en träfågel. En snubbe ville ha den och undrade om jag kunde leverera till Linde. Ja, det kunde jag men bara mellan 18.00 och 18.30 och bara längs en viss rutt. Det blev en massa krångel kring det där och när han för andra gången föreslog att jag skulle lämna den klockan 15 så ruttnade jag. Jag hade liksom redan informerat om att den tiden jobbar jag och det går inte. Så han fick ingen fågel. Jag får lämna den hos Erikshjälpen vid tillfälle i stället.

Drygt som f-n.

Jag skulle vid ett tillfälle skänka bort en träfågel. En snubbe ville ha den och undrade om jag kunde leverera till Linde. Ja, det kunde jag men bara mellan 18.00 och 18.30 och bara längs en viss rutt. Det blev en massa krångel kring det där och när han för andra gången föreslog att jag skulle lämna den klockan 15 så ruttnade jag. Jag hade liksom redan informerat om att den tiden jobbar jag och det går inte. Så han fick ingen fågel. Jag får lämna den hos Erikshjälpen vid tillfälle i stället.
Den mannen hade inte mycket till respekt för andras tid och ork, fyy vad dåligt när du dessutom är snäll och skänker bort den. Pinsam snubbe!

Då tonåringarna inte orkar resa sig ur soffan för att hämta godis/dricka hällde jag upp ett glas Cola till mig poppade popcorn och hällde upp halva påsen i en skål till mig själv och satte mig i soffan.

2 sura tonåringar som också vill ha popcorn men inte orkar gå 5m till köket.. :devil:

JAG är ingen hushållerska

Igår var enrolig dag på jobbet! Hyrde ut en och samma bil 3 gånger för fullt dagspris :o:rofl:

Första som hyrde kom tillbaka efter 15 min och berättade att hans kompisar som han var här för att träffa just hade åkt tillbaka till fastlandet, så nu skulle han ta nästa båt tillbaka :p

Näst på tur var en kommunanställd från fastlandet som behövde en bil för att åka någonstans och göra ett jobb.
Han var tillbaka efter 1.5h :D

Tredje var en familj som bara hade några timmar på sig innan de måste tillbaka till fastlandet men de ville så gärna åka över till andra sidan ön och göra de vattensporter som finns där från stranden. Bil tar 15 min att köra enkel väg medan bussen tar ca 30min enkel väg så visst, här, den här bilen kan ni ta! :laugh:

Dagspris är $66 inkl bensin och försäkring. (Ca 430-450kr)

Bilen rullade exakt 4 mil totalt.

Ska någon någon gång pröva detta!
16299377_10154808527350390_4191882844351166245_n.jpg

Eller vad säger geologen? @athena_arabians

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar