Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ungdomlig polare: ”shit när jag var 15 fanns inte ens Instagram”.
Jag bara: ”när jag var 15 fanns knappt internet”.

Tystnaden som därefter uppstod...

:rofl:
Haha! Hade dator som liten, men spelade bara med den. Sen skaffade vi internet på 90-talet och jättedyrt var det och alltid blev det tusen avbrott för att mamma skulle prata i telefon samtidigt och då var det bara att vänta och koppla upp sig igen om modemet var på bra humör :cool:

Sitter och letar efter någon bra SVENSK musik att rida speed (working equitation) till. Använder Gazolina nu, men vill köra svensk musik rakt igenom (har det i küren och tekniken) särskilt utomlands.
Behöver tips! Fullt ös medvetslös musik, gärna lite "kul" men viktigast att det är fullt ös.

Kanske nåt med kobojsarna? Sång om ingenting med dem gick varm i mina lurar ett tag och i bilen på hööööög volym :D

Jag var till apoteket också idag, medicinen slut väntas inkomma i april :meh:.
Fattar inte hur mediciner kan ta slut! Tillverkarna får väl se till att produktionen hålls igång. Vet inte om Levaxin kommit tillbaks än, jag hade precis tagit ut en burk när den försvann. Xerodent kommer vara borta hela året, inte livsviktig som tur är.

Jävla snöhelvete. Jag skulle till Ica men fastnade med biljäveln i en snödriva när jag skulle köra iväg. Så nu hinner jag inte till Ica.

Sitter och letar efter någon bra SVENSK musik att rida speed (working equitation) till. Använder Gazolina nu, men vill köra svensk musik rakt igenom (har det i küren och tekniken) särskilt utomlands.
Behöver tips! Fullt ös medvetslös musik, gärna lite "kul" men viktigast att det är fullt ös.
Avicii? Svenskt men välkänt, eller du kanske vill att de ska sjunga på svenska? Lohmann & Hagman kanske? :angel: Jag kan nästan lova att du blir ensam om musiken, men det kanske inte är tillräckligt med drag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar