vad önskar sig tvillingföräldrar?

astronaut

Trådstartare
Syrran väntar tvillingar, vad önskar de sig?
Saker till sig eller ungarna?

Vad är bra att ha som tvillingmamma, första ungarna hon har och enligt henne; de sista. Kläder o leksaker är inget av behov, hon kommer få flera sopsäckar fulla av kläder o leksaker av släkt o bekanta.

Sv: vad önskar sig tvillingföräldrar?

Bor du nära ?

I så fall så kan det vara till bra hjälp att komma dit och hjälpa till med praktiska saker !

Bor du nära ?

I så fall så kan det vara till bra hjälp att komma dit och hjälpa till med praktiska saker !

Tänkte detsamma. Ett avlastnings-presentkort.

Kanske blir det lugnt, en dans på rosor, då kan ju presentkortet användas till en romantisk utflykt. Blir det en pärs, kan det vara skönt att bara få sova ut de timmarna som man får, kanske i kombination med att låna ut ditt boende.

Instämmer med mizz o cirkus, Att få disken undanröjd eller lite mat lagad eller att få sova en stund är guld värt!

Haller med, barnpassning pa kvallen eller kanske en langpromenad pa dagen. Din tid ar det basta du kan ge din syster och barnen.

Bärsjal! Och hjälp att handla/tvätta/laga mat eller ngt sånt :)

Bor du nära ?

Hon bor i Stockholm och jag i Skövde och barn är inte mina intressen..har noll tålamod med dom (förlorar den på 2 sekunder typ), tyvärr. Att sätta mig för o passa två ungar är inget att sträva efter, dessvärre.

Men bärsjal, matlådor låter som en bra idé.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 937
Senast: fixi
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 664
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 581
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar