I slutet av mars kommer nästa, ser jag just. Inland.Ja, man får hoppas att han utvecklar det i kommande böcker.
Tyvärr tog han ju död på en intressant person i slutet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I slutet av mars kommer nästa, ser jag just. Inland.Ja, man får hoppas att han utvecklar det i kommande böcker.
Tyvärr tog han ju död på en intressant person i slutet.
Det är just småtrevliga de är, de där böckerna. Litterära stordåd får en hitta på annat håll. För mig var småtrevligt men välskrivet och med en cool kvinnlig huvudperson alldeles prima.Läser Den bittra pajens sötma av Alan Bradley
Än så länge inte så imponerad, den är väl lite småtrevlig men inget märkvärdigt.
Ja! Den är bra!Den ökända historien om Frankie Landau Banks av E Lockhart. Y/A-bok om kärlek och med mycket feminism i. Huvudpersonen vägrar att vara "lilla gumman" och bevisar att hon är smartare än killarna. Klart läsvärd!
Läst klart "Simma med de drunknade" av Lars Mytting. Den var ok, men inte mycket mer. Gillade väl idén i den till en början, men sen rörde de till allt så mycket att jag knappt fattade poängen..
Sen tyckte jag huvudpersonenernas relation var så obegriplig att det var svårt att förstå varför den fick den att handla så märkligt! @Anna minns att du läste den, förstår du vad jag menar?
Sen har jag lyssnat på "The interrestings" av Meg Wolitzer. Den handlade om ett kompisgäng som träffats på summercamp, och hur deras relationer utvecklade sig upp emot medelåldern. Tycker det var lite dåligt med handling, så den gav inte så mycket. Kommer nog inte minnas den nån längre stund!
Den ökända historien om Frankie Landau Banks av E Lockhart. Y/A-bok om kärlek och med mycket feminism i. Huvudpersonen vägrar att vara "lilla gumman" och bevisar att hon är smartare än killarna. Klart läsvärd!
Underbar! Jag gillar alla Lockharts böcker som jag har läst. Kanske är det allt du behöver veta var också ett litet mästerverk!
Jo, han var märklig. Tjejen på ön var ännu mer oförståelig i mina ögon dock. Helt slumpmässigt beteende hela tiden.. Som på nått sätt hela tiden skylldes på "kärleken"?Jag håller med om Mytting, var inte heller såld. Huvudpersonen var ju jättekonstig! Flera av mina vänner älskade den verkligen men ingen av dem har lyckats förklara för mig vad det är som är så bra
Tack för kommentar om Wolitzer! Älskade Hustrun men då vet jag att jag ska sänka förväntningarna på The Interestings
Klar med fasanjägarna och fortsatte serien med flaskpost från P (klar om 15 min). Sen blir det Journal 64 i samma serie.
Huvudpersonerna är ju minst sagt speciella men jag kan inte låta bli att fnissa mellan varven över kommentarer från dom.
Haha jo så är det ju!Det är huvudpersonerna som är den största behållningen, tycker jag!