Låter bra, har precis påbörjat den nu Har inte kommit över känslan av Thomas Qvick bara då det är samma inläsareJag gillade verkligen En nästan sann historia. Väldigt annorlunda mot många andra böcker och riktigt intressant!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter bra, har precis påbörjat den nu Har inte kommit över känslan av Thomas Qvick bara då det är samma inläsareJag gillade verkligen En nästan sann historia. Väldigt annorlunda mot många andra böcker och riktigt intressant!
Äh det är en såpass skruvad story så du kanske kan behålla bilden av QvickLåter bra, har precis påbörjat den nu Har inte kommit över känslan av Thomas Qvick bara då det är samma inläsare
Jag har gillat alla hennes böcker!Jag behöver lite lättläst må bra bok så håller just nu på med Lucy Dillons Tango för vilsna själar och hos mig går den hem rejält. Enkel och mysig och man kan lätt sätta sig in i hur personerna är och resonerar. Gillas skarpt
Så roligt att se! Jag köpte den i senaste laddningen men har inte börjat på ännu.Jag är väl absolut sist på bollen, som vanligt, men jag sträckläste Ljuset vi inte ser av Anthony Doerr igår. Åh, vad jag tyckte om den (till största delen i alla fall). Språket, relationen mellan pappa och dotter, kriget skildrat från barns perspektiv ... Fint och gripande.
Det retar mig så att jag lyssnade på den istället för att läsa den! Jag tycks ha otroligt svårt att lyssna och uppskatta det jag lyssnar på och då i synnerhet att ta in språket(bortsett från när Lena Andersson läser Lena Andersson, då njuter jag av språket).Eftersom jag läser så lite nuförtiden är jag sist på alla bollar men: Störst av allt av Malin Persson Giolito. Har bara läst ett 20-tal sidor men är helt tagen av intensiteten i språket.
Vad synd! Det är verkligen ett knivskarpt språk (om inte lika knivskarpt som Lena A)Det retar mig så att jag lyssnade på den istället för att läsa den! Jag tycks ha otroligt svårt att lyssna och uppskatta det jag lyssnar på och då i synnerhet att ta in språket(bortsett från när Lena Andersson läser Lena Andersson, då njuter jag av språket).