Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att Bob ändå verkar vara en väldigt speciell katt med en stor personlighet?Gatukatten Bob (Släkting har börjat köpa böcker) Jag ska säga något snällt, jag har inte kommit på vad ännu.
Jag skrattade så jag fick kramp.Nu känner jag för nått mer lättsamt så ska lysde sna på Johan Glans world tour of Skå
Den sista novellen i SpelreglernaJag har lyssnat på två av Jonas Karlssons novellsamlingar Det andra målet och Spelreglerna
Väldigt underliga noveller men bra! Han är verkligen duktig på att göra udda och intressanta iakttagelser om personliga egenheter samt att få mer dessa på papper. Dock tyckte jag att Spelreglerna var enklare eftersom det för mindre cirkelresonemang i den och därmed är den enklare att förstå sig på, till skillnad från Det andra målet. Men båda är helt klart underhållande och jag gillar Jonas!
Jag tänkte nog knappt på den! Jag var så fast i grannarna fortfarande trpr jag För grannarna var fenomenalDen sista novellen i Spelreglerna
Lyssnat klart på "här ligger jag och blöder", och @Anna jag är glad att jag gjorde det Den var småstörig i perioder, men
jag är ändå en sucker för lyckliga slut i denna typen av böcker
Nu har jag börjat lyssna på "Störst av allt" av Malin Persson Giolito. Är fast sen första meningen!
Ja. BlommornaJag tänkte nog knappt på den! Jag var så fast i grannarna fortfarande trpr jag För grannarna var fenomenal
har också just läst den och håller med digAnn Cleeves Tomma luften. En deckare från Shetland med Jimmy Perez. Helt OK men lite ologisk (har börjat reta mig på bristande logik i deckare ) beträffande mordmotivet.
Var det den därAnn Cleeves Tomma luften. En deckare från Shetland med Jimmy Perez. Helt OK men lite ologisk (har börjat reta mig på bristande logik i deckare ) beträffande mordmotivet.