Den vill jag läsa!Jag läser 1947 av Elisabeth Åsbrink och är helt tagen. Den är fantastisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den vill jag läsa!Jag läser 1947 av Elisabeth Åsbrink och är helt tagen. Den är fantastisk.
Anders Björk i Helsingfors - jag skrattar ihjäl mig bara jag tänker på det!!!!Jag läser 100 Höjdare: Sveriges roligaste ögonblick genom tiderna av Filip Hammar och Fredrik Wikingsson. Otroligt underhållande! Korta berättelser om tokiga grejer som har hänt i Sverige, alltifrån Glenn Hyséns bevingade ord efter VM 1990 ("Det här är kuken. Nu får man bli kanon på fredag.") till August Strindbergs planer på att spränga Oscar II i luften och inspelningen av Ingmar Nordströms musikvideo till Dansa dansa. Extra roligt om man kan hitta klippen på Youtube! Dessutom är boken bättre än serien så tillvida att de har kontaktat de berörda personerna (i den mån det är möjligt, Strindberg svarar visst inte i telefon) - då känns det ju inte som om man bara skrattar åt folk som gjort misstag eller andra tokiga saker. De flesta (hittills, jag har läst femton kanske) skrattar med, någon försöker bortförklara sig med "det var ironi" och någon har uppfattat situationen på ett helt annat sätt. Så är det ju.
Anders Björk i Helsingfors - jag skrattar ihjäl mig bara jag tänker på det!!!!
Den vill jag läsa!
Har nu läst ut Jason Diakités bok -En droppe midnatt. Så vansinnigt bra! Rekommenderar den verkligen!
Börjat lyssna på Jenny Jägerfelds bok "här ligger jag och blöder". Inte kommit så långt, men stör mig lite på något, vet inte vad. Får se om jag står ut eller om det blir värre
Jag lyssnar både på engelska och svenska i storytel. Tycker det funkar bra, även om det engelska utbudet så klart är mindre än det svenska. Har inget annat att jämföra med dock, men trivs bra med storytelVilken app ska man satsa på när man vill lyssna på ljudbok på både engelska och svenska?
Har i sak inget emot att ha två olika, men som alltid är det smidigast om man har samma.
Jo, ska nog klara att lyssna färdigt ändå. Har kommit nästan halva boken nu, och den är ju inte så långJag var inte överförtjust hela tiden men jag hoppas att du orkar hela, det är den värd.
Här gör vi det . "Asså ja ruttnar på det här" sägs rätt ofta .Och i vilken del av Sverige säger man att man "ruttnar" på något/någon istället för tröttnar?
Ja då är det Stockholm i allmänhet jag har missat! Har varit där ca tre gånger i livet Får väl acceptera ruttna, för jag läste det precis i en till bok...Här gör vi det . "Asså ja ruttnar på det här" sägs rätt ofta .
Bor i förort till Stocholm.