Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte läst krigsdagböckerna men gud vilken bra idé!@Mineur - kanske antingen Astrid Lindgrens Krigsdagböcker eller biografin om henne kunde passa?
Visste inte att hon har skrivit en ny bok, ska kolla om den finns att få tag på via biblioteketJag lyssnar på Kemisten av Stephenie Meyer. Låååång ljudbok, men jag gillar den! Den är nog riktad mot tonåriga läsare/lyssnare. Innehåller både kärlek, spänning, djur och inte för många röriga karaktärer. En period tyckte jag att det gick lite långsamt, men nu är jag helt fast!
@Mineur - kanske antingen Astrid Lindgrens Krigsdagböcker eller biografin om henne kunde passa?
Jag orkade inte läsa ut den eftersom Sture verkar ha räknat upp vart enda stolpiller han fick under sin tid på Säter.Har läst ut Sture Bergwalls bok "Bara jag vet vem jag är" och den var jätteintressant. Jag tycker hela historien med honom är väldigt fascinerande och har läst både Rostams bok tidigare, och sen som följde efter. Väldigt spännande att höra Stures egna tankar om allt, även om en stor del var sånt jag läst i de tidigare böckerna..
Smått tjatig ja, men samtidigt en del av skandalen kan jag tycka. Ökade dock upplösningshastigheten mer och mer ju längre jag kom in i bokenJag orkade inte läsa ut den eftersom Sture verkar ha räknat upp vart enda stolpiller han fick under sin tid på Säter.
Har läst ut Sture Bergwalls bok "Bara jag vet vem jag är" och den var jätteintressant. Jag tycker hela historien med honom är väldigt fascinerande och har läst både Rostams bok tidigare, och sen som följde efter. Väldigt spännande att höra Stures egna tankar om allt, även om en stor del var sånt jag läst i de tidigare böckerna..
Jag orkade inte läsa ut den eftersom Sture verkar ha räknat upp vart enda stolpiller han fick under sin tid på Säter.
Jag läste ut Mannen på balkongen inatt. Alltså Sjöwall Wahlöö var m ä s t e r l i g a. Så otroligt bra.
Jag håller med om allt. Jag har läst en antologi med berömda kärleksnoveller som han är redaktör för. Förordet är helt magiskt. Apropå hans språk.Jag kan ha varit en av dem som hyllade den. Som jag minns det var den helt fantastisk: episk släktsaga, uppväxtskildring och intressant tema. Dessutom otroligt välskriven!