Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis börjat på den . Kul att höra att den är bra!Jag läser En hemlig plats av Tana French och vill inte att den ska ta slut. Så bra!
Äntligen har Storytel fixa så att man kan öka hastigheten även när man har android.
Kul!Jag läser En hemlig plats av Tana French och vill inte att den ska ta slut. Så bra!
Ja, visst är den! Det känns skönt att jag har några kvar av French som jag inte läst.Jag läser En hemlig plats av Tana French och vill inte att den ska ta slut. Så bra!
Blir jattenyfiken pa vad detta ar da jag inte hort talas om den, men kanner att det kanske inte ar det allra basta att Googla pa jobbdatorn...Men hörni, vi måste prata om I love Dick.
Är det någon mer än jag som har läst den? Jag läste halva i somras, klarade inte av mer. Det var något av det sämsta jag läst. Pretentiöst, tråkigt och obegripligt. Kände mig nästan lurad - vad är det alla tycker är så bra?
Just nu läser jag Med Albert i baksätet och jag gillar den mycket.
På omslaget jämförs den med hundraårigen men förutom att båda kan ses som "skrönor" ser jag nog ingen större likhet och jag är hittills betydligt mer förtjust i Albert alltså. Stundtals är den riktigt rolig