Lovar.Spoilra den inte för mycket! Har inte läst den än men ska snaaaart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lovar.Spoilra den inte för mycket! Har inte läst den än men ska snaaaart
Samma här! Den ligger nästan högst upp i att läsa högen!Spoilra den inte för mycket! Har inte läst den än men ska snaaaart
Neeeej!Någon mer än jag som fick biljett till författarfrukosten med Simona och Kakan i Göteborg nästa vecka?
Någon mer än jag som fick biljett till författarfrukosten med Simona och Kakan i Göteborg nästa vecka?
Men du är ju reserv, have hope!Neeeej!
JagNågon som ska på BoB nästa vecka?
Jag har storytel och har använt det i över ett år. Har inte jämfört med andra tjänster men tycker storytel funkar bra och har bra utbud. Helt klart prisvärt för mig som lyssnar ca 10-15h/veckaHar aldrig fastnat för det här med ljudböcker men tänkte ge det en ny chans. Hur lyssnar ni? Abonnemang? Var isåfall? Funderar på att testa Storytel...
Har aldrig fastnat för det här med ljudböcker men tänkte ge det en ny chans. Hur lyssnar ni? Abonnemang? Var isåfall? Funderar på att testa Storytel...
Jag tror att jag har läst av dem som kom innan Egenmäktigt. Ingen av dem går att jämföra med den, imho.Är väl sist i världen men svepte Lena Anderssons Egenmäktigt förfarande. Läste alla hyllningarna först men kan bara hålla med, hon skriver så fantastiskt bra, knivskarpt, hänsynslöst.
Någon som läst hennes andra böcker?
Är väl sist i världen men svepte Lena Anderssons Egenmäktigt förfarande. Läste alla hyllningarna först men kan bara hålla med, hon skriver så fantastiskt bra, knivskarpt, hänsynslöst.
Någon som läst hennes andra böcker?