Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*läst tre av demJag tror att jag har läst av dem som kom innan Egenmäktigt. Ingen av dem går att jämföra med den, imho.
Jag tror att jag har läst av dem som kom innan Egenmäktigt. Ingen av dem går att jämföra med den, imho.
Läste för ett par dagar sedan ut Ensamfjäril av Gabriella Ullberg Westin. Kul att läsa den då den utspelar sig i Hudiksvall, en liten stad jag känner väl. Alltid kul när man kan visualisera "korrekt" och veta precis hur det ser ut där karaktärerna befinner sig. Annars var det väl en ganska medioker och lite spretig deckare, men en hel del tantsnusk i ärligt talat. Lyckades ändå hålla intresset uppe hela tiden, läste varje kväll tror jag
Har nu kommit nästan en tredjedel in i Av skuggor märkt av Marianne Cedervall. Blev nyfiken på den efter att det skrivits gott om den här. Jag tycker den är okej men väntar fortfarande på att den liksom ska komma igång. Känns också lite som en ungdomsdeckare fast med äldre personer i vilket är lite roligt.
Jag har läst "Den odödliga Henrietta Lacks". Tyckte att den var oerhört fascinerande :-)Jag har läst ut Butcher's Crossing av John Williams. Periodvis var jag alldeles överväldigad av läslycka och periodvis riktigt förbannad.
Har läst lite drygt hälften av Världens vackraste man och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Hade det inte varit Lena Ackebo så hade jag nog lagt ner den,
Nu ska jag lyssna på Den odödliga Henrietta Lacks. Ser verkligen fram emot den.
Alltså, hur gör du för att vara så populär bland förlagen @Anna jag blir typ alltid lite avis när du skriver om alla spännande recensionsex