Du är alltså mindre grinig än jag var när jag läste den. Jag kanske skulle bytt miljö jag också.
Läser den här och blir så LYCKLIG över att det finns en deckarförfattare som jag verkligen gillar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är alltså mindre grinig än jag var när jag läste den. Jag kanske skulle bytt miljö jag också.
Läser den här och blir så LYCKLIG över att det finns en deckarförfattare som jag verkligen gillar.
Jag hade varit LYCKLIG oavsett bok i den miljön
Åh, gillade du den inte? Jag älskar honom så jag blev så glad när han startade en ny serie.Du är alltså mindre grinig än jag var när jag läste den. Jag kanske skulle bytt miljö jag också.
Jag hade varit LYCKLIG oavsett bok i den miljön
Åh, gillade du den inte? Jag älskar honom så jag blev så glad när han startade en ny serie.
Hatar när det händer!men en pratsugen turistande grek la hinder i vägen.
Jag tror inte jag kommer att störas av det, jag har nog alltid uppfattat honom som mer eller mindre orimlig. Fast i världarna han skapar tycker jag att det funkar, jag tycker inte att han verkar göra anspråk på realism som t ex Roslund&Hellström gör.Jag tycker det bär i väg och blir lite väl orimligt. Mer ska jag inte säga när du håller på att läsa.
Jag började lyssna på första boken om Patrick Melrose av Edward St Aubyn som jag såg på Babel förra veckan idag, Never Mind. Hade dock svårt att lyssna medan jag jobbar eftersom jag ville koncentrera mig lite för mycket på texten, så nu började jag på Den tredje hustrun av Lisa Jewell istället... men är redan irriterad för att Gunilla Leining inte kollat upp hur man uttalar Islington
Berätta gärna vad du tycker. Jag blev mycket berörd och fastän jag läste den under den värsta hypen lever den fortfarande kvar hos mig.Har förresten nu lånat och börjat på Stoner. Ska bli spännande!