Nej, det här var min första bok av Jewel.
Ah. Detta är en uppföljare till Ralphs party, som kom på 90-talet någon gång. Men då förstår jag varför du inte väntade dig chicklit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det här var min första bok av Jewel.
Vad roligt att höra. Då ska jag också läsa den.
Jaaa! Läste precis Hela Hälsingland-recensionen och blev lite sur, LS får mig verkligen att tappa sugen och bara bli sur. Ska omedelbart sluta läsa allt hon skriver.Ja, det tycker jag faktiskt att du ska göra Den är varken tung eller svår (dock inte glättig heller ), jag tror att du kommer att tycka om den.
Jaaa! Läste precis Hela Hälsingland-recensionen och blev lite sur, LS får mig verkligen att tappa sugen och bara bli sur. Ska omedelbart sluta läsa allt hon skriver.
Eller hur.Ja, det tycker jag. Det är en mogen reaktion
.
Jag kan bara hålla med. Eller ja, jag blev inte så irriterad på mig själv eftersom jag nästan aldrig kan komma på sånt i förväg men ändå.
Christie utläst! (Kan jag sluta spamma tråden?? )Eller hur.
Kl
Håller på med nästa Christie-bok Mord på ljusa dagen (samt Blodets meridian av Cormac McCarthy parallellt men Christie känns mer angelägen).
Nämen så tokigt! förvirrande med olika böcker med samma titel (borde bli bättre på att skriva ut författare kanske för att undvika sånt här ). Men då kanske jag borde läsa din Hustrun så kan vi prata om den medJag tror vi har läst olika böcker, fast båda hette Hustrun? Såg på goodreads att du läst en med samma titel men av en annan författare. Den jag läste var skriven av Meg Wollitzer och handlade om frun till en författare. Lustigt att "din" också hade en twist!
Du kan lägga allt du skriver i spoilers så tar det mindre plats?Christie utläst! (Kan jag sluta spamma tråden?? )
Gå och lägg dig!Du kan lägga allt du skriver i spoilers så tar det mindre plats?
Du kan lägga allt du skriver i spoilers så tar det mindre plats?
Ja, jag är faktiskt på väg. Men du har helt rätt, jag bör nog påskynda det.Gå och lägg dig!
Agatha Christie läste jag i yngre tonåren (så många jag kom åt) och kärleken har aldrig slocknat. Miljöerna är fantastiska och kontrasterna. Arvtagerskor i Egypten och eftermiddagste i St Mary Mead. Love it!Har läst Mordet på orientexpressenunder kvällen. Åh vad jag tycker om Christie! Älskar miljöerna och personerna; det är guvernanter, överstar, furstinnor. Det är så spännande att läsa om världen som den såg ut för hundra år sen - boken börjar t ex på en kall tågperrong i Aleppo, bara en sån sak.
Jag lyssnar på Cecilia Ekbäcks I vargavinterns land och läser Lena Ackebos Världens vackraste man.
Mycket tveksamt inställd till Ekbäcks men än så länge inte så dålig att jag ger upp.
Ackebo är en serietecknarfavorit så jag har höga förhoppningar. Har bara läst tre kapitel så jag återkommer.