Men gud vad olika ja hahaÅh bad olika vi tyckte om den Jag tyckte den var usel rent utav, dåligt språk och för mycket om jag kommer ihåg hälften av mina åsikter typ
Såg att jag visst hade skrivit såhär i förra boktråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men gud vad olika ja hahaÅh bad olika vi tyckte om den Jag tyckte den var usel rent utav, dåligt språk och för mycket om jag kommer ihåg hälften av mina åsikter typ
Såg att jag visst hade skrivit såhär i förra boktråden
Har kommit en bit in i Efter festen av Lisa Jewel och är inte så förtjust. Tyvärr! Hade dels inte väntat mig chick-lit och dels så kan jag inte alls relatera till Jem och Ralph. Kanske stör det mig extra mycket eftersom jag är i liknande situation som de (sambo, två små barn, bostadshets och nån slags karriär) men verkligen som sagt har svårt att relatera till hur de tänker och agerar.
Jag fattar inte hur man lägger in text som spoiler annars hade jag gärna gett några exempel.
Har kommit en bit in i Efter festen av Lisa Jewel och är inte så förtjust. Tyvärr! Hade dels inte väntat mig chick-lit och dels så kan jag inte alls relatera till Jem och Ralph. Kanske stör det mig extra mycket eftersom jag är i liknande situation som de (sambo, två små barn, bostadshets och nån slags karriär) men verkligen som sagt har svårt att relatera till hur de tänker och agerar.
Jag fattar inte hur man lägger in text som spoiler annars hade jag gärna gett några exempel.
Lektion 2: det är bra om du skriver något mer utförligt än dfdsdfds i spoilern.dsfdsfsdf
meh hallå! Det var en test!Lektion 2: det är bra om du skriver något mer utförligt än dfdsdfds i spoilern.
Ja och den gick ju bra!meh hallå! Det var en test!
Nej, det här var min första bok av Jewel.Har du läst första boken om dem?
Vad roligt att höra. Då ska jag också läsa den.Jag tyckte mycket om den. Har läst Linda Skugges text (i Hela Hälsingland, antar att det är den du tänker på) och tycker att hon fokuserade på fel sak där, faktiskt, och la lite väl mycket fokus på en sak. För mig var det en välskriven, rörande, lågmäld berättelse som jag är glad att jag äntligen har läst.