Jag har läst en del de senaste dagarna, såsom...
Äta kakan och ha den kvar av Kristin Emilsson - bra chicklit!
Hej vacker av Ann-Helén Laestadius - del 2 av 4 om en flicka som är till hälften same och får kontakt med en samekille. Mycket intressant och välskrivet, belyser samekulturen som i alla fall jag har otroligt dålig koll på. Ser fram emot resterande böcker!
Amanda och Axel av Katerina Janouch - del fyra i en serie, de tidigare heter Amandas bok, Sagas bok och Jonnas bok. Handlar mycket om första sexet. Jag är väldigt glad att Facebook inte fanns när jag gick på högstadiet...!
En sannolik historia av Karin Alvtegen. Tja. Jag gillar verkligen hennes andra böcker men jag tyckte att denna var lite tråkig. Föredrar hennes spänningsromaner.
Berts fejsbok av Anders Jacobsson och Sören Olsson - jag gillade Bert och Sune när jag var liten och tänkte att det här kunde väl vara kul. Och det var det... väl. Vissa bitar hysteriskt roliga, men nja.
Sex and the mammaliv av Hannah Widell - jodå, ganska intressant. Fast gravt, gravt missbruk av ordet "härlig".
Ett annat sätt att vara ung av Per Nilsson - jaa, jag vet inte riktigt vad jag tycker i ärlighetens namn. Delvis jättebra, delvis... nja, lite konstig och inte nödvändigtvis på ett bra sätt.
Nu läser jag Konsten att tala med en änkling av Jonathan Tropper - är mycket förtjust i honom - och Segel av sten av Åke Edwardson, som jag också är förtjust i. Sedan tänkte jag läsa Sune i Ullared också