Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar filmerna så det blir nog bra. Idag blev det dock radio som omväxling.Åh så bra! Jag hoppas du gillar dem lika mycket som jag gör
Jag får nog erkänna att filmerna tappade lite charm efter att jag lyssnat på böckernaJag gillar filmerna så det blir nog bra. Idag blev det dock radio som omväxling.
Det gör dom när man sett dom 386 gånger också så lite nytt perspektiv skadar inte.Jag får nog erkänna att filmerna tappade lite charm efter att jag lyssnat på böckerna
Nu har jag läst klart pappersstäder av John Green. Gillade den! Inte lika bra som förr eller senare... Men klart bättre än Katerine-teorin.
Nu får vi diskutera vad du blev besviken på @Killaloe
Jadu
jag tyckte väl dels inte att den levde upp till samma nivå som förr eller senare - och iom att det är vad jag har att "jämföra" med så tyckte jag att det var lite av en besvikelse. Även slutet kändes liksom lite hafsigt i jämförelse med resten så det blev också någon form av antiklimax.
Men, det jag nog hade mest ont av var att huvudpersonerna var så otroligt självupptagna och ju mer jag läste desto sämre tyckte jag om dem. Visst, de var inga Heathcliffar direkt, men näe, jag kunde liksom inte riktigt gilla dem och då blev allt bara en besvikelse.
Låter som en riktigt fin boksommar @niphredil