Sv: Vad läser du just nu? - del 2
Den är verkligen helt underbar! lla som hade läst den innan mig höll dock så himla hårt på att den är såååå rolig. Jag tycker inte att humorn är det mest framträdande utan den är en jättefin kärlekshistoria. Jag tjöt mig typ igenom den, men å andra sidan gråter jag sjukt lätt
.
*kl*
Jag vet inte vad jag ska läsa
. Mina senaste "bokkärlekar" är ovan nämnda En man som heter Ove och så Hungergames-trilogin som jag äääälskade! Jag vill inte ha det för djupt eller pretton, men inte heller för tramsigt och ytligt a la Fifty shades of crap. Gärna scifi eller fantasy och kärlek är ett måste-men inte med ett slut som En dag! Snälla hjälp mig! Gärna tjocka böcker eller långa seroer.
Läser nu Visions og Sugarplums av Janet Evanovich. Har gillat hennes böcker innan, men nu är dom en snoozefest.
KL
En man som heter Ove, av Fredrik Backman går just nu på min Storytel.
ÄLSKAR DEN! (ja, versaler för så jäkla bra är den) Det är en sån där bok som man kan använda som bokmärke i livet. Före och efter jag läste om Ove.
![]()
Den är verkligen helt underbar! lla som hade läst den innan mig höll dock så himla hårt på att den är såååå rolig. Jag tycker inte att humorn är det mest framträdande utan den är en jättefin kärlekshistoria. Jag tjöt mig typ igenom den, men å andra sidan gråter jag sjukt lätt
*kl*
Jag vet inte vad jag ska läsa
Läser nu Visions og Sugarplums av Janet Evanovich. Har gillat hennes böcker innan, men nu är dom en snoozefest.