Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 757
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har oerhört svårt för klämkäcka människor och han är liksom klämkäckheten personifierad :p

Ja, att inte tycka om honom känns lite som att sparka på en hundvalp. Han är ju så välvillig men jag blir vansinnig av att lyssna på honom och vill ut och måla graffiti (något jag normalt inte är dragen till att göra) i något rebelliskt uppror mot pluttenuttet :D

Sov 00.30-4 och sedan 5.30-10.30 :eek: Skulle kunna sova lite till. Men behöver blanda hästmat och koppla släp och lite sånt.

Har precis haft en diskussion om trans och homo med herrn här hemma. Han skulle visa "en rolig text" som nån bekant skrivit på fb. Spoiler: det var inte det minsta roligt alls, snarare en lång ramsa om vita kränkta män. Nu har han fått lite att fundera över där borta i soffan, medan jag intagit datorn igen.

Idag fyller Zelma två månader :love:

13880342_10154412946144066_6678256889122255374_n.jpg

Människan som sitter innanför mig har på riktigt gått upp 15 ggr på en dryg timme. Hon är rätt bred så har fått hennes rumpa i ansiktet lika många ggr när hon passerat. Vad gör människan? Tre ggr har hon köpt mat/fika i restaurangvagnen. Övriga ggr oklart...

Människan som sitter innanför mig har på riktigt gått upp 15 ggr på en dryg timme. Hon är rätt bred så har fått hennes rumpa i ansiktet lika många ggr när hon passerat. Vad gör människan? Tre ggr har hon köpt mat/fika i restaurangvagnen. Övriga ggr oklart...
Hon försöker få dig att ta platsen längst in så klart! :D Den värsta jag har haft suttit bredvid mig på tåg var det visserligen synd om, pojkvännen hade gjort slut och hon tokgrät, men när hon berättade hela historien för den 15:e vännen via mobilen så hade min empati för henne helt ebbat ut, killen gjorde antagligen slut för att hon aldrig slutade tjata. :banghead: Dessutom var det knökfullt på tåget så det gick inte att hitta någon annan plats heller. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 25 26 27
Svar
534
· Visningar
30 755
Senast: EZMK
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
787
Senast: Guldaskig
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31