A
avslutat medlemskap
Gör som Ernst, bygg en av lastpallar och kottar.Jag hittade en fin modell på soffa. Den kostade 27'. Per soffa. Kan man svetsa en soffa tror du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör som Ernst, bygg en av lastpallar och kottar.Jag hittade en fin modell på soffa. Den kostade 27'. Per soffa. Kan man svetsa en soffa tror du?![]()
Gör som Ernst, bygg en av lastpallar och kottar.![]()
Nä. Farsan fick åka upp och hämta honom
Kom han ned då?![]()
Men hur kan du inte gilla mys-Ernst? Vad är det för fel på dig då?Haha, jag gillar inte ens Ernst![]()
Men hur kan du inte gilla mys-Ernst? Vad är det för fel på dig då?
(Pssst, jag harat också den tönten men säg det inte till nån va?)![]()
Jag har oerhört svårt för klämkäcka människor och han är liksom klämkäckheten personifierad![]()
Ja, att inte tycka om honom känns lite som att sparka på en hundvalp. Han är ju så välvillig men jag blir vansinnig av att lyssna på honom och vill ut och måla graffiti (något jag normalt inte är dragen till att göra) i något rebelliskt uppror mot pluttenuttet![]()
Jag tycker att din reaktion är högst rimlig![]()
Människan som sitter innanför mig har på riktigt gått upp 15 ggr på en dryg timme. Hon är rätt bred så har fått hennes rumpa i ansiktet lika många ggr när hon passerat. Vad gör människan? Tre ggr har hon köpt mat/fika i restaurangvagnen. Övriga ggr oklart...
Hon försöker få dig att ta platsen längst in så klart!Människan som sitter innanför mig har på riktigt gått upp 15 ggr på en dryg timme. Hon är rätt bred så har fått hennes rumpa i ansiktet lika många ggr när hon passerat. Vad gör människan? Tre ggr har hon köpt mat/fika i restaurangvagnen. Övriga ggr oklart...
Byt plats?