Hade en trevlig kväll igår i grannstaden och åt räkfrossa med @åke och hennes vänner. Jag föll för laxröran, vitlöksbrödet och pastasalladen..
Idag ska jag till Ikea med en vän.
Jag gillar det första stycket. Det andra stycket gör mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade en trevlig kväll igår i grannstaden och åt räkfrossa med @åke och hennes vänner. Jag föll för laxröran, vitlöksbrödet och pastasalladen..
Idag ska jag till Ikea med en vän.
Jaja, men du är ju uppe iafJag funderade på att ringa och väcka dig i lämplig tid (alt kolla att du var vaken)
![]()
![]()
Jag har samma kläder som igår med tillhörande rödvinsfläckar samt har världens konstigaste frisyr (den såg normal ut igår) samt smink under vänster öga... enbart
Men jag klev precis på tåget. Ber till högre makter att min sittplats är vänd i tågets färdriktning nu när det kör igång.
Jag gillar det första stycket. Det andra stycket gör mig![]()
![]()
![]()
Öh, du kan få låna handduk och duscha idag om du vill![]()
![]()
Har ju ingen annan möbelliknande affär i min närhet som inte kostar MILJONER![]()
Jag beklagar oerhört![]()
Har ju ingen annan möbelliknande affär i min närhet som inte kostar MILJONER![]()
Oh! Vad sades?![]()
Ibland får man lov att styra efter plånbok. Inte för att de saker jag egentligen vill ha finns i en normal möbelaffär i Sverige men ändå!![]()
Jag sitter själv och kollar efter soffor och vardagsrumsbord. Det jag vill ha existerar inte i vettig prisklass så jag är lite tjurig![]()
Jag har letat en hylla till kontoret med rätt specifika krav och utseende. Alla som är i närheten av att vara tilltalande är löjligt dyra
Det blir väl till att be särbon svetsa ihop något![]()
Jag hittade en fin modell på soffa. Den kostade 27'. Per soffa. Kan man svetsa en soffa tror du?![]()