Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 757
Status
Stängd för vidare inlägg.
Somnade tidigt igår så nu är jag vaken och har ätit frukost i sängen .... vad sjutton gör man om dagarna när man vaknar såhär tidigt? :cautious::p

Ätit frukost. Ska försöka lista ut (och packa ner) det jag absolut måste ha med mig när jag flyttar i helgen.
Känns redigt konstigt att flytta fast inte helt för lägenheten hemma kommer ju finnas kvar, tills vidare i alla fall.

Har de själva barn? :eek:
Japp, det är en kompis till dottern, jag kan ju säga att jag inte är så där superpigg på att de ska vara hemma hos dem...:meh:

Nu har det blivit olagligt i Oregon att roka i en bil om man har med sig barn i bilen. :cool: och det ar totalt forbjudet att roka ute narmare an 4 meter till dorrar eller luftintag pa foretag eller offentliga byggnader. Det galler aven vaporizers och el sigaretter.
Helt rätt tycker jag! Det skulle verkligen vara en önskvärd lag även i Sverige. :devil:

Försöker vakna till, jag var ute vid två tiden i natt med huliganen, inte dålig i magen men behövde tydligen ut ändå. Sen var jag rätt klarvaken så det tog en stund innan jag somnade om igen.

Dags att ta in hästarna i stallet i väntan på hovis, jag hoppas jag hinner trycka i mig lite frukost innan han kommer (han är alltid tidig).

Dags att dra igång träningen ordentligt igen. Vågen var inte ett dugg snäll mot mig imorse (ok, jag hade inte gått upp, men heller inte ner något under veckan som gått). Det har ju hänt saker när man kollar med måttbandet, men det hade ju känts bra om det synts på vågen också....

Dags att cykla!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 25 26 27
Svar
534
· Visningar
30 772
Senast: EZMK
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
787
Senast: Guldaskig
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka