Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar lite på att skjuta mig själv
Tack! Senaste rapporten var försiktigt positiv. Småhundar blir ju väldigt medtagna väldigt fort när magen tjorvar.@bumpo hoppas vovven mår bättre!
Vi har tyvärr ingen tvättmaskin här i sommarstugan, men tack ändåFettet tvättar du bort med yes diskmedel. Häll på och gnugga, sen in i maskinen
Frukost och bukesurfning. Sen jobb![]()
Japp, det är en kompis till dottern, jag kan ju säga att jag inte är så där superpigg på att de ska vara hemma hos dem...Har de själva barn?![]()
Helt rätt tycker jag! Det skulle verkligen vara en önskvärd lag även i Sverige.Nu har det blivit olagligt i Oregon att roka i en bil om man har med sig barn i bilen.och det ar totalt forbjudet att roka ute narmare an 4 meter till dorrar eller luftintag pa foretag eller offentliga byggnader. Det galler aven vaporizers och el sigaretter.
Stackars barn!Japp, det är en kompis till dottern, jag kan ju säga att jag inte är så där superpigg på att de ska vara hemma hos dem...
Helt rätt tycker jag! Det skulle verkligen vara en önskvärd lag även i Sverige.![]()
Oh! Vad sades?Precis pratat med IVO ang. blodprovsröret jag fick i brevlådan.