Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag borde bjuda in dig på rensningsdag i mitt förråd, helt klartSluta nu. Kasta den omgående annars kommer du ångra dig eller "glömma" bort den när resten ska kastas
Jag är inne i rens period och njöt av att kasta soffan idag.
Sa till särbon att jag ska samla saker varje vecka som ska ut
Jag borde bjuda in dig på rensningsdag i mitt förråd, helt klart
Äsch, så länge du kan hjälpa mig att rensa mitt så kan ditt få se ut hur det vill . En weekend i (ett förråd i) Göteborg låter väl trevligt?Öh du har inte sett mitt förråd
Äsch, så länge du kan hjälpa mig att rensa mitt så kan ditt få se ut hur det vill . En weekend i (ett förråd i) Göteborg låter väl trevligt?
Men då hade jag fullt upp med körhästar . Vi får helt enkelt köra via typ skype!Hade du kläckt ur dig det i fredags hade jag kommit!
Då hade jag skjuts fram och tillbaka
Alltså jag trillade visst iväg på dejten i alla fall....
Såklart man fårFunderar på chips och lonken. Visst får man dricka på söndagar?
Åååå, jag kan också vara med i den tråden så att ni andra kan bestämma åt migSer nu framför mig hur jag startar en tråd där jag beskriver varje sak jag hittar i förrådet, och har omröstning om vad som ska kastas/säljas/behållas
Du kan få äran att starta den också, det är säkert fler som behöver hjälp att bestämma sigÅååå, jag kan också vara med i den tråden så att ni andra kan bestämma åt mig
Alltså jag är hemma redan men den var vansinnigt trevligEller vågar man gilla?
Glöm inte att gå och kissa och uppdatera tråden
Törs inteDu kan få äran att starta den också, det är säkert fler som behöver hjälp att bestämma sig
Alltså jag är hemma redan men den var vansinnigt trevlig