Vad i hela friden gör vi? Del XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sluta nu. Kasta den omgående annars kommer du ångra dig eller "glömma" bort den när resten ska kastas :D

Jag är inne i rens period och njöt av att kasta soffan idag.

Sa till särbon att jag ska samla saker varje vecka som ska ut :love:
Jag borde bjuda in dig på rensningsdag i mitt förråd, helt klart

Nu ska jag rasta Lånehunden och min galning sedan blir det sängen.

Funderade på att åka och städa ett område till ikväll men jag fixar nog inte det utan att resultat blir död...

Så jag startar tidigt imorgon istället :wtf:

Puh.
Haft planeringsdag i vår organisation hela dagen. Intressanta samtal och idékläckande. jag är uppfylld och påfylld med energi.
Jag stod för maten och fick beröm Har uruselt matlagningsförtroende efter åren med exet som inte gillade vad jag lagade. Till och med brödet fick beröm. :o

Tyvärr :D fick jag reda på ett superintressant seminarium i oktober och inser att jag nog måste kosta på mig en obetald semesterdag. Det är för spännande för att missa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 131
Senast: escodobe
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 847
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
475

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka