Blev ingen ridtur, hästen varm och svullen i benet, blir kliniken imorrn. Livet är på topp... eller inte.. (-__-')
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var ute i skogen igår och skulle plocka svamp.
1 Det var snustorrt
2 Det var jättemycket fästingar
3 Det var ännu mera älgloppor
Så jag tänker köpa mig en biodlar dräkt om jag ska ut i skogen fler gånger
Nej usch, hoppas det går bra och hästen kryar på sig snabbt.Blev ingen ridtur, hästen varm och svullen i benet, blir kliniken imorrn. Livet är på topp... eller inte.. (-__-')
Har plockat runt med grejerna jag har i ett förråd och upptäckt 2 backar med vinylskivor. Är det någon som har en aning om sånt har något värde?
Jag hoppas bara det inte är något allvarligt utan att det blir typ kanske sjukhage, tänk på det här bla bla bla å sen efter en tid blir det bra, eller det bästa vore om det inte är något alls och hon kan gå i hagen som vanligt men bara saker att tänka på.Nej usch, hoppas det går bra och hästen kryar på sig snabbt.
Men va tusan! Folk betalar rätt bra för gamla vinylskivor. Hade inte en aning om detBeror helt på vad det är för skivor. Googla dem eller kolla på Tradera.
Skrivit nyhetsbrev, och ska äta lite lunch nu
@tolksele vart bor du?
Men va tusan! Folk betalar rätt bra för gamla vinylskivor. Hade inte en aning om det
Jag har lagt pengar som får andra att se ut så här när jag berättar
Men så är jag ganska nöjd med min samling också
(är det äldre hårdrock så får du gärna skicka pm!)
Ah då var det för långt bort för min delUtanför Linköping, för tillfället...