Vad i hela friden gör vi? Del XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var ute i skogen igår och skulle plocka svamp.

1 Det var snustorrt
2 Det var jättemycket fästingar
3 Det var ännu mera älgloppor

Så jag tänker köpa mig en biodlar dräkt om jag ska ut i skogen fler gånger :rage:

Man ska helt enkelt akta sig för att gå ut i skogen!
Förstår inte grejen med svamp plockning heller, hittar aldrig nån svamp.

Har varit ute och gjort några ärenden. Varmt och jäkligt kvavt ute!
Nu ska jag försöka komma på en bra veckomatsedel så vi kan handla när maken kommer hem.

Har plockat runt med grejerna jag har i ett förråd och upptäckt 2 backar med vinylskivor. Är det någon som har en aning om sånt har något värde?

Nej usch, hoppas det går bra och hästen kryar på sig snabbt. :crazy:
Jag hoppas bara det inte är något allvarligt utan att det blir typ kanske sjukhage, tänk på det här bla bla bla å sen efter en tid blir det bra, eller det bästa vore om det inte är något alls och hon kan gå i hagen som vanligt men bara saker att tänka på.
På ett sätt ska det bli skönt att veta vad det är, funderar bara på om jag kommer lyckas få med mig henne dock...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 131
Senast: escodobe
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 991
Senast: zassoo
·
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
475

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar