Och då blir ju frågan, vad har du gett och vad är den värd?Ungefär som när jag berättar vad jag gett för min samling av arabhästlitteratur då. De blir ännu mer chockade när jag berättar vad den är värd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och då blir ju frågan, vad har du gett och vad är den värd?Ungefär som när jag berättar vad jag gett för min samling av arabhästlitteratur då. De blir ännu mer chockade när jag berättar vad den är värd
Och då blir ju frågan, vad har du gett och vad är den värd?
Tur du samlat länge! Men vad kul att ha sån rejäl samlingJag har gett ca 50 000 och värdet är någonstans kring 80 000.
Då ska vi komma ihåg att jag började samla när jag var 11 år, dvs för 32 år sedan
Edit: Fel av mig, filmerna och fotona är inte med i värdet så ca 10 000 till.
Tur du samlat länge! Men vad kul att ha sån rejäl samling
Har plockat runt med grejerna jag har i ett förråd och upptäckt 2 backar med vinylskivor. Är det någon som har en aning om sånt har något värde?
Utanför Örebro så jag är mellan erVar bor du? Särbon älskar gamla vinyler!
Utanför Örebro så jag är mellan er
Jag startade en konversation med @tolksele som jag bjuder in dig till. Skrivit upp en del av det jag har där.Aha! Orkar du skriva ner vad du har för skivor så kan jag vidarebefordra det åt honom. Han åker nog gärna förbi dig och köper skivor om han hittar något han vill ha!