Vad i hela friden gör vi? Del XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har gett ca 50 000 och värdet är någonstans kring 80 000.

Då ska vi komma ihåg att jag började samla när jag var 11 år, dvs för 32 år sedan :D

Edit: Fel av mig, filmerna och fotona är inte med i värdet så ca 10 000 till.
:eek::eek: Tur du samlat länge! :p Men vad kul att ha sån rejäl samling :)

Har packat ned ett par teckningar som ska skickas iväg förhoppningsvis imorgon - måste bara se till att släpa iväg mig på promenaden till posten :o
Nu sitter jag och knaprar på solrosfrön igen. Det var ett stort paket det där jag köpte! :D

Kollat klart på Askungen som jag började titta på igår och så har jag målat lite i den nya målarbok en. Men ska nog sätta igång och göra lite grytlappar nu.

Jag borde gå ut o tvätta bilen,den ser ut som någon kört den genom ett grustag med öppna fönster :yuck:
+ att den har döda insekter fastkletade i hela fronten ,ex-ljusen är mer svarta än "glasiga"

Hemma från auktionen
Fick sålt en del av mina saker
Mest fick jag för en stor porslinshäst som jag haft ute på Fb för typ ingenting men här blev det budkrig.
Fyndade ett riktigt gammalt monopol för inga pengar alls.
Var lite sugen på ett scrabble med men har ju redan ett alfapet så..

Jag blev visst med moped också
Inte för att det är så långt till jobbet men skönt att kunna åka den till Linde och så

Alltså ibland är jag nästan imponerad över hur smart jag är :cool: Står och klipper ut grytlappar, och får en snutt kvar på grytlappsvadden. För smal för att det ska funka till grytlapparna till stekpannorna. Vad ska jag göra med den? Kan ju verkligen inte kasta det. Och så fick jag snilleblixten! Jag gör runda muggunderlägg, ca 10 cm i diametern! Perfekt storlek och jag slapp kasta "för mycket" :D:angel::idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 131
Senast: escodobe
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 999
Senast: zassoo
·
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
475

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Mål 2025
  • Äta rätt saker, vad då?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar