Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför har jag fått för mig att du har något med Skövde att göra?Utanför Örebro så jag är mellan er
Och i Örebro skiner solen.Nu spöregnar det igen
Kasta!!!!!Städar. Hittade en tröja som jag haft i... 10 år? Den har fått ett hål nu, sitter inte snyggt alls och jag vet att jag verkligen borde göra mig av med den... MEN JAG GILLAR DEN! Jag gillar den pga trycket, men pga trycket så går det inte heller att sy om den... Annars hade jag lätt kunnat sy om den så att hålet försvann och passformen blev bättre. Vet inte hur jag ska lyckas med något sådant nu. Bläh.
Städar. Hittade en tröja som jag haft i... 10 år? Den har fått ett hål nu, sitter inte snyggt alls och jag vet att jag verkligen borde göra mig av med den... MEN JAG GILLAR DEN! Jag gillar den pga trycket, men pga trycket så går det inte heller att sy om den... Annars hade jag lätt kunnat sy om den så att hålet försvann och passformen blev bättre. Vet inte hur jag ska lyckas med något sådant nu. Bläh.
Kasta!!!!!
Jo.. Jag ska... Jag ska ha en rejäl rensning här hemma i veckan som kommer (idag hinner jag inte). Då ska jag se till att verkligen göra mig av med det som inte används... Jag har t.o.m. köpt "ersättare" till vissa kläder som börjat bli gamla och slitna, men ändå behållit det gamla och slitna som inte används..Dumpa! Dumpa! Dumpa!
Jo.. Jag ska... Jag ska ha en rejäl rensning här hemma i veckan som kommer (idag hinner jag inte). Då ska jag se till att verkligen göra mig av med det som inte används... Jag har t.o.m. köpt "ersättare" till vissa kläder som börjat bli gamla och slitna, men ändå behållit det gamla och slitna som inte används..
Sluta nu. Kasta den omgående annars kommer du ångra dig eller "glömma" bort den när resten ska kastas
Jag är inne i rens period och njöt av att kasta soffan idag.
Sa till särbon att jag ska samla saker varje vecka som ska ut