Vad i hela friden gör vi? Del XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och katten
flinget_zpsnvy1pt5k.jpg

Sitter och njuter i solen och spanar in de små grannarna som växer och frodas
foumllisarna_zpsid6rnrgf.jpg

Sitter i Örebro på Max och har precis ätit. Funderar på om jag ska masa mig hemåt. Jag fick i alla fall med mig blomsterlök från Plantagen. Sen måste jag ta mig tid för att sätta dem också. Jag undrar hur jag tänkte där?

@Galant Nu blev jag lite hastigt och lustigt tvungen att ta bilen imorgon eftersom jag måste försöka korta ner resvägen hem. Men eftersom det är stan som stressar mig mest och jag gärna tar en lite omväg mot att få slippa gröten med byggen så tittade jag på kartan över Örebro och funderar på om jag inte kan åka väg 207 över Brickebacken och sen väg 51 ut mot E20 som ansluter till E 18? Eller är det något längs den vägen som talar emot det? :angel: Jag gillar rakt fram så mycket som möjligt. :angel:

Städar. Hittade en tröja som jag haft i... 10 år? Den har fått ett hål nu, sitter inte snyggt alls och jag vet att jag verkligen borde göra mig av med den... MEN JAG GILLAR DEN! :banghead: Jag gillar den pga trycket, men pga trycket så går det inte heller att sy om den... Annars hade jag lätt kunnat sy om den så att hålet försvann och passformen blev bättre. Vet inte hur jag ska lyckas med något sådant nu. Bläh.

Städar. Hittade en tröja som jag haft i... 10 år? Den har fått ett hål nu, sitter inte snyggt alls och jag vet att jag verkligen borde göra mig av med den... MEN JAG GILLAR DEN! :banghead: Jag gillar den pga trycket, men pga trycket så går det inte heller att sy om den... Annars hade jag lätt kunnat sy om den så att hålet försvann och passformen blev bättre. Vet inte hur jag ska lyckas med något sådant nu. Bläh.
Kasta!!!!!

Dumpa! Dumpa! Dumpa!

Jo.. Jag ska... Jag ska ha en rejäl rensning här hemma i veckan som kommer (idag hinner jag inte). Då ska jag se till att verkligen göra mig av med det som inte används... Jag har t.o.m. köpt "ersättare" till vissa kläder som börjat bli gamla och slitna, men ändå behållit det gamla och slitna som inte används.. :angel:

Sluta nu. Kasta den omgående annars kommer du ångra dig eller "glömma" bort den när resten ska kastas :D

Jag är inne i rens period och njöt av att kasta soffan idag.

Sa till särbon att jag ska samla saker varje vecka som ska ut :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 131
Senast: escodobe
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 839
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
475

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka