Nä, bilkörning på 100-väg blir så spännande då.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, bilkörning på 100-väg blir så spännande då.....
Det är faktiskt gott en del som är riktigt starkt och jag kan äta det utan problem förutom domningar snor och svett och talet blir inte heller bra efteråt utan ett väsande ljud bara, där håller jag med @skerper s kvinna det ska kännas o svetten ska rinna i pannan
, där håller jag med @skerper s kvinna det ska kännas o svetten ska rinna i pannan
Köpte precis brudbukett (förlåt men bröllopstråden är så död just nu )
Nu måste måste jag duscha. Hade väl i och för sig varit smartare att fodra först men nej, hästens andra kvällsmat vill jag ge så sent som möjligt.
Vilka färger har du valt
På buketten, inte hästen
HELVETE, jag lyckades dra av en bit av tapeten när jag skulle skruva upp en lampa. Nu är det en vit fläck mitt i den gråa tapeten, just där man ser den som mest. I lägenheten jag hyr i andra hand... FUCK. Undrar om man kan lite diskret måla över fläcken så den iallafall inte syns lika väl.
Precis det jag behövde för att göra en fantastisk dag perfekt...
Så nu kan jag inte flytta lampan eftersom jag måste täcka fläcken.
Har du kvar tapetbiten så kan du limma fast den igen
Jadu har det avsnittet varit när den han varit gift med ville skiljas?Tittar på Sister wives och undrar hur fasen man fixar att veta att ens man knullar tre andra?
Jadu har det avsnittet varit när den han varit gift med ville skiljas?
Jag har aldrig fattat vad det där programmet går ut på. Är det en som är tillsammans med just systrar eller bara att en man har flera partners samtidigt.Tittar på Sister wives och undrar hur fasen man fixar att veta att ens man knullar tre andra?