Vad i hela friden gör vi? Del XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har aldrig fattat vad det där programmet går ut på. Är det en som är tillsammans med just systrar eller bara att en man har flera partners samtidigt.

Det är en man som är gift med 4 kvinnor.

Han har typ 17 ungar om jag minns rätt :crazy:

Fruarna har varsitt hus på samma gata och mannen flyttar på något sätt mellan husen.

Måste ju bli en jätteknepig situation för barnen tycker jag

Hans fruar är uppvuxna på detta sätt och dom anser att det normalt. Så deras barm tycker nog samma sak?

Tror jag?

Men varför är det bara män som har flera fruar?

Varför är det aldrig kvinnor som har flera män?

Hans fruar är uppvuxna på detta sätt och dom anser att det normalt. Så deras barm tycker nog samma sak?

Tror jag?

Ja kanske, åtminstone upp till en viss ålder. Barnen lär ju ha kompisar i skolan osv och kommer ju se att andra familjer ser helt annorlunda ut.

Det kan man fråga sig, den här mannen har ju inte, vad jag sett, blivit omtalad negativt på något sätt för att han har flera fruar. Undrar hur det skulle te sig om det var en kvinna som hade flera män

Tror jag?

Flera av barnen har dock sagt att dom inte vill leva på samma sätt när dom är vuxna

Ja kanske, åtminstone upp till en viss ålder. Barnen lär ju ha kompisar i skolan osv och kommer ju se att andra familjer ser helt annorlunda ut.

Det kan man fråga sig, den här mannen har ju inte, vad jag sett, blivit omtalad negativt på något sätt för att han har flera fruar. Undrar hur det skulle te sig om det var en kvinna som hade flera män

Familjer ser ju olika ut ändå :)

Imorgon ska jag sova till typ 9, bada hunden, lämna henne till en potentiell köpare, rida en eller två ponnyer i skogen, duscha inklusive tvätta håret samt gå på fotboll. Känns som en lovande semesterdag :D

@Galant Nu blev jag lite hastigt och lustigt tvungen att ta bilen imorgon eftersom jag måste försöka korta ner resvägen hem. Men eftersom det är stan som stressar mig mest och jag gärna tar en lite omväg mot att få slippa gröten med byggen så tittade jag på kartan över Örebro och funderar på om jag inte kan åka väg 207 över Brickebacken och sen väg 51 ut mot E20 som ansluter till E 18? Eller är det något längs den vägen som talar emot det? :angel: Jag gillar rakt fram så mycket som möjligt. :angel:
Nu har jag inte varit där på ett tag så är inte hundra på att de inte gräver där med. Men ja, du kan ta den vägen. Den är bättre än genom city.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 241
Senast: Kakis
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska... 2
Svar
30
· Visningar
1 199
Senast: escodobe
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 864
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka