Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig fattat vad det där programmet går ut på. Är det en som är tillsammans med just systrar eller bara att en man har flera partners samtidigt.
Åhh så mysigt och familjärt det låter! (obs ironi om det inte framgår)Det är en man som är gift med 4 kvinnor.
Han har typ 17 ungar om jag minns rätt
Fruarna har varsitt hus på samma gata och mannen flyttar på något sätt mellan husen.
Åhh så mysigt och familjärt det låter! (obs ironi om det inte framgår)
Måste ju bli en jätteknepig situation för barnen tycker jag
Ja kanske, åtminstone upp till en viss ålder. Barnen lär ju ha kompisar i skolan osv och kommer ju se att andra familjer ser helt annorlunda ut.Hans fruar är uppvuxna på detta sätt och dom anser att det normalt. Så deras barm tycker nog samma sak?
Tror jag?
Men varför är det bara män som har flera fruar?
Varför är det aldrig kvinnor som har flera män?
Hans fruar är uppvuxna på detta sätt och dom anser att det normalt. Så deras barm tycker nog samma sak?
Tror jag?
Men varför är det bara män som har flera fruar?
Varför är det aldrig kvinnor som har flera män?
Ja kanske, åtminstone upp till en viss ålder. Barnen lär ju ha kompisar i skolan osv och kommer ju se att andra familjer ser helt annorlunda ut.
Det kan man fråga sig, den här mannen har ju inte, vad jag sett, blivit omtalad negativt på något sätt för att han har flera fruar. Undrar hur det skulle te sig om det var en kvinna som hade flera män
Sant, men de hör kanske inte till vanligheterna att pappan lever med x antal fruar osv.Familjer ser ju olika ut ändå![]()
Sant, men de hör kanske inte till vanligheterna att pappan lever med x antal fruar osv.
Flera av barnen har dock sagt att dom inte vill leva på samma sätt när dom är vuxna
Förnuftiga ungar
Btw hur trivs du i nya huset?
Varför har jag fått för mig att du har något med Skövde att göra?![]()
Nu har jag inte varit där på ett tag så är inte hundra på att de inte gräver där med. Men ja, du kan ta den vägen. Den är bättre än genom city.@Galant Nu blev jag lite hastigt och lustigt tvungen att ta bilen imorgon eftersom jag måste försöka korta ner resvägen hem. Men eftersom det är stan som stressar mig mest och jag gärna tar en lite omväg mot att få slippa gröten med byggen så tittade jag på kartan över Örebro och funderar på om jag inte kan åka väg 207 över Brickebacken och sen väg 51 ut mot E20 som ansluter till E 18? Eller är det något längs den vägen som talar emot det?Jag gillar rakt fram så mycket som möjligt.
![]()
Kanske inte, det lär ju alltid finnas minst en vuxen närvarande och det är ju klart positivtDet är förvisso sant men måste det vara dåligt för barnen? Är det en sund familj så tror jag inte att det behöver skapa problem för barnen.