Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag borde bjuda in dig på rensningsdag i mitt förråd, helt klartSluta nu. Kasta den omgående annars kommer du ångra dig eller "glömma" bort den när resten ska kastas
Jag är inne i rens period och njöt av att kasta soffan idag.
Sa till särbon att jag ska samla saker varje vecka som ska ut![]()
Jag borde bjuda in dig på rensningsdag i mitt förråd, helt klart
Äsch, så länge du kan hjälpa mig att rensa mitt så kan ditt få se ut hur det villÖh du har inte sett mitt förråd![]()
Äsch, så länge du kan hjälpa mig att rensa mitt så kan ditt få se ut hur det vill. En weekend i (ett förråd i) Göteborg låter väl trevligt?
![]()
Men då hade jag fullt upp med körhästarHade du kläckt ur dig det i fredags hade jag kommit!
Då hade jag skjuts fram och tillbaka![]()
Alltså jag trillade visst iväg på dejten i alla fall....![]()
Såklart man fårFunderar på chips och lonken. Visst får man dricka på söndagar?
Åååå, jag kan också vara med i den tråden så att ni andra kan bestämma åt migSer nu framför mig hur jag startar en tråd där jag beskriver varje sak jag hittar i förrådet, och har omröstning om vad som ska kastas/säljas/behållas![]()
Du kan få äran att starta den också, det är säkert fler som behöver hjälp att bestämma sigÅååå, jag kan också vara med i den tråden så att ni andra kan bestämma åt mig![]()
Alltså jag är hemma redan men den var vansinnigt trevligEller vågar man gilla?
Glöm inte att gå och kissa och uppdatera tråden![]()
Törs inteDu kan få äran att starta den också, det är säkert fler som behöver hjälp att bestämma sig![]()
Alltså jag är hemma redan men den var vansinnigt trevlig![]()