Mellan Falköping och UlricehamnVar bor du? Har en vän som föder upp någon minivariant av kaniner.
Ibland får hon förfrågningar om att omplacera kaniner med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mellan Falköping och UlricehamnVar bor du? Har en vän som föder upp någon minivariant av kaniner.
Ibland får hon förfrågningar om att omplacera kaniner med.
Alltså då måste jag köpa en kastrerad hona och de växer inte på trädJag väntar på att kunna gå ut med katt lådan.
Men kan du inte köpa en kastrerad?? Eller bråkar dom ändå??
Jag har så ologiska tankar om mig själv och mitt utseende som kommer direkt när jag inte kan gömma mig i tält
Jag vet ju att det inte är så, men kjol/klänning/kortbyxor får mig automatiskt att tro att jag borde ställa upp i typ Biggest Loser. Så orimligt och jag blir ledsen över att jag gör så mot mig själv.
(Ursäkta inlägg 72518 om detta. Jag jobbar på det ).
Tack! Jag har liksom inget val. Det är rätt jobbigt att gå och må illa över hur kroppen ser ut efter misshandeln.
Sova med fiender tror jagÄr det något på dumburken i kväll?
Det måste jag kolla upp!Vet du att det finns en grupp på FB för gamla Lurbo-vänner?
Det där med att barnet har sommarlov men jag jobbar... Det orsakar alldeles för mycket irritation och konflikter...
Det där med att barnet har sommarlov men jag jobbar... Det orsakar alldeles för mycket irritation och konflikter...
Men om din hane är kastrerad så måste du inte ha en kastrerad hona från början, då kan du ju kastrera själv? Storleken har ingen betydelse mellan kaniner, en dvärgvädur är ju lätt att hitta.Alltså då måste jag köpa en kastrerad hona och de växer inte på träd
Hanar har jag inte plats att ha de behöver ganska mycket yta för att inte slåss