Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det och plocka in bestick är nog det värsta.Sorterar tvätt . Hu så tråkigt
Det gör jag typ 8 timmar per dagSorterar tvätt . Hu så tråkigt
Vad tyckte du då?Nu har jag kollat på första avsnittet av Huset fullt igen @Ninnurur!
NorrlandÄr galet less på min lägenhet, varenda dag så kommer det in ciggrök från grannarna så det STINKER, sitter just nu å är helt äcklig i halsen efter att ha andats in det, precis som när man står bredvid en grupp rökare....
Skickade just en felanmälan om det till hyresvärden... får se om dom tar det på allvar överhuvudtaget....
var är det billigt med hus långt ifrån grannar?
Vildmarken?Norrland
Bor i norrland å inte tusan är det billigt ändåNorrland
Det var bra, roligt att alla dom som var med då är det nu också!Vad tyckte du då?
Tur att jag inte har ett sådant jobb. Tur att vi är olika. Vet att de är många som inte skulle stå ut med mitt jobb på sjukhusetDet gör jag typ 8 timmar per dag
okey inte konstant, tvättar och diskar oxå
Nä sortera tvätt är värreDet och plocka in bestick är nog det värsta.
På annat ställe i Norrland! Mitt ute i ingenstansBor i norrland å inte tusan är det billigt ändå
Värsta är.... jag har både gigantiskt diskberg OCH gigantiskt smutstvättberg hemma här tar vi inte med jobbet hemTur att jag inte har ett sådant jobb.
Där finns det iofs hus som knappt kostar nånting som inte är gjort nått på sen min pappa föddes.... om man vill ha typ 6 mil till närmaste matbutik, de vore iofs ett effektivt sätt att minska mitt sockerberoende!På annat ställe i Norrland! Mitt ute i ingenstans
Norrland
Vildmarken?
På annat ställe i Norrland! Mitt ute i ingenstans
Värsta är.... jag har både gigantiskt diskberg OCH gigantiskt smutstvättberg hemma här tar vi inte med jobbet hem
det var svaret på åkes inlägg om att vänta med att kastrera och köpa en redan kastreradMen om din hane är kastrerad så måste du inte ha en kastrerad hona från början, då kan du ju kastrera själv? Storleken har ingen betydelse mellan kaniner, en dvärgvädur är ju lätt att hitta.
Jag har en kastrerad hane och en änsålänge okastrerad hona. De är oskiljaktiga.
Och jag har just slängt varselbyxorna i tvättkorgen och dragit på mysbyxorna för semesternJag har lägenheten full av designerkläder... Just sayin