Vad i hela friden gör vi del XXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter jobbigt! Jag lyckades få sova nästan två timmar jag. Ibland kan jag sakna nätterna i Vaggeryd, ibland fick man ihop 5-6 timmars söm.
Det går förvånansvärt bra faktiskt :) blir mest trött i kroppen och fötterna. när jag kommit halvvägs hem (har ca 30 min med bil) börjar ögonen bli trötta så blir bara en snabb dusch innan jag lägger mig :) var även orolig innan jag började på jobbet hur jag skulle klara av att vara vaken och med maten, men äter vid 23- 00 någon smörgås eller fil och klarar mig fram tills jag vaknar vid 15-16 tiden :)

God morgon.

På jobbet och kan inte sluta gäspa. Snart dags att ta en tur till sjukhuset för lite järndropp borde man ju piggna till.

God morgon tråden! Jag har grön tur och hade hoppats på avdelningstjänst. Det smög sig och jag sitter på en av mina vanliga arbetsplatser :cautious:
Dessutom ösregnar det och jag var imorse irriterad på dotterns nya dagis :mad: På det positiva planet så har dottern fått en plats på ridlekis inför hösten. Det är den grupp som har kommit längst på den nivån så jag hoppas att hon tycker att det är roligt trots att all ridning sker med ledare. (Hemma rider hon ytterst sällan med ledare. Eller jo, på unghingsten har hon ledare ;) )

Gårdagens biobesök var för övrigt trevligt. Filmen var rolig och explosiv vilket uppskattas av både mig och dottern :D
Fotbollsmatchen var lite segare. Det kändes som en typisk premiärmatch och Örebroarna verkade väldigt otränade. Vissa av MFF:arna såg också sega ut. Nåja, det viktigaste är tre poäng och så får laget ta nya tag på söndag när det är bortamatch mot AIK.

Lyckades somna om tillslut. Men det suger att vakna vid halv fyra och inte kunna somna om. :meh:

Nu är det dags att stiga upp och stoppa i sig lite frukost så jag hinner cykla mina 45 minuter innan jag ska vara hos kiropraktorn 11.20.

Har petat i mig yoghurt till frukost och väntar nu otåligt och nervöst på att resultatet för antagningen till höstterminen ska släppas. Det lär vara minst fyra timmar kvar innan det händer, hur distraherar jag mig tills dess?

Har petat i mig yoghurt till frukost och väntar nu otåligt och nervöst på att resultatet för antagningen till höstterminen ska släppas. Det lär vara minst fyra timmar kvar innan det händer, hur distraherar jag mig tills dess?
Jag funderar också på när man kan börja anta att det är eftermiddag... Men jag försöker att tänka att det är ett par dagar framåt, det går ju rätt bra i några minuter...:angel:

Jag funderar också på när man kan börja anta att det är eftermiddag... Men jag försöker att tänka att det är ett par dagar framåt, det går ju rätt bra i några minuter...:angel:
Det brukar komma mellan kl 12-15, så även om man står ut till kl 12 blir det ju ett olidligt fortskridande av tiden därifrån om resultatet dröjer. Och sen kommer varenda jävel rusa in, så allt kraschar och ingen kan logga in. Vi borde helt enkelt ställa in oss på kl 20 ikväll! :nailbiting:

Jag funderar på om jag ska köpa cigaretter idag om det är fint promenadväder på lunchen. Har inte rökt på tre dagar så jag är lite kluven :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 003
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 423
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar